hvilket program til redigering af gifanima~
Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 12:23

Jeg har fået en gifanimation bestående af 20 billeder der kommer lige
efter hinanden. Problemet er at "filmen" afspilles for hurtigt og derfor
skal jeg bruge et program hvormed hastigheden af filmen kan justeres.
Jeg vil også meget gerne have mulighed for at få fat i alle de billeder
filmen er bygget op af enkeltvis. Nogen ideer til hvilket program jeg
skal bruge ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-10-01 12:35

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg vil også meget gerne have mulighed for at få fat i alle de billeder
> filmen er bygget op af enkeltvis. Nogen ideer til hvilket program jeg

ImageReady en del af Photoshop 6.0

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 13:51

> ImageReady en del af Photoshop 6.0

Jeg vil gerne have at billederne i animationen "disolver" over i
hindanden. Kan dette gøres med imageready ? Hvis man skal ændre billede
størrelsen, hvordan gøres dette på alle billeder i animationen på en
gang ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 30-10-01 12:43

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg vil også meget gerne have mulighed for at få fat i alle de billeder
> filmen er bygget op af enkeltvis. Nogen ideer til hvilket program jeg

Der findes sikkert flere men du kunne prøve GifBuilder. Den findes
sikkert hos www.versiontracker.com

--
Mvh Nicolai Brandt

- Er sat i dilemma... Flygel eller G4? Tough one!

Fra : Jakob Bock

Dato : 30-10-01 12:47

> Nogen ideer til hvilket program jeg skal bruge ?

Prøv clip2gif:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=939&db=mac

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Jakob Bock

Dato : 30-10-01 12:52

> Nogen ideer til hvilket program jeg skal bruge ?

Ups. Det program jeg ville henvise dig var GifBuilder:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=1819&db=mac

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 13:05

Tak til alle

Jeg prøver gif-builder i første omgang

Hygge

Jakob H K

Fra : Jakob H K

Dato : 30-10-01 13:28

> Ups. Det program jeg ville henvise dig var GifBuilder:

Det ser ud til at det kan det jeg skal bruge. Der er dog bare det
problem at når jeg har haft en gif fil åben en gang vil programmet ikke
åbne filen igen, medmindre at jeg smider indstillingsfilen til
gifbuilder ud, hvordan kan det være ?

Hygge

Jakob H k

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 30-10-01 15:06

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg vil også meget gerne have mulighed for at få fat i alle de billeder
> filmen er bygget op af enkeltvis. Nogen ideer til hvilket program jeg

GraphicConverter er svaret på dine ønsker

--
mvh.
Mogens Thyregod