Info om Gilera Stalker ønskes
Fra : Martin Andersen

Dato : 29-10-01 21:15

Hej.

Jeg har lige anskaffet mig en Gilera Stalker 30 (Købt første gang jan.
2000). Dog ved jeg ikke meget om knallerter.
Hvilken benzin skal man bruge ? Og Olie ?
Har været inde på www.piaggio.se ,men kunne ikke
finde noget der.

Hilsen Martin.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 29-10-01 21:48

Martin Andersen wrote:

> [...]
> 2000). Dog ved jeg ikke meget om knallerter.
> Hvilken benzin skal man bruge ? Og Olie ?

http://www.ghetto-net.dk/stalker

Læs løs der :)

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-10-01 22:26

Simon D. Hansen wrote:

> http://www.ghetto-net.dk/stalker
>
> Læs løs der :)
>
> --
> Med Venlig Hilsen - Kind Regards
> Simon D. Hansen aka Sputte
> Århus - Denmark
> UIN : 6961994

Virker ikke hos mig. :
You don't have permission to access /.getpage.pl on this server.

Martin.

Fra : Mads Jensen

Dato : 29-10-01 22:47

"Martin Andersen" <maa.150@rsk.dk> skrev i en meddelelse

> Virker ikke hos mig. :
> You don't have permission to access /.getpage.pl on this server.
>
> Martin.

Virker heller ikke her...

Mads

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 29-10-01 22:59

Martin Andersen wrote:

> Virker ikke hos mig. :
> You don't have permission to access /.getpage.pl on this server.

Så er den gal med FreePaq igen - Ellers så lav en search på Stalker i
her i gruppen.....det er da en start.

Fra : Martin R.

Dato : 30-10-01 01:00

Blyfri 95 oktan eller højere, evt. den nye fra Shell hvilket jeg selv syntes
er fremragende til min Stalker ( meningerne om det er mange, men jeg mener
der er en forbedring af motorens gang med Power-W )
Også ellers noget halvsyntetisk 2-takts blandings olie evt. fra Statoil
eller Shell.
( Iøvrigt er min en 45`er uden spærringer)
Hilsen Mig

Fra : LaLLe

Dato : 30-10-01 14:31

"Martin R." <mbroed@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er en forbedring af motorens gang med Power-W )
> Også ellers noget halvsyntetisk 2-takts blandings olie evt. fra Statoil
DU må IKKE bruge halvsyntetisk. Det er kun ca. 10 kr billigere end
fuldsyntetisk olie og det soder din udstødning meget til. Brug hellere den
10'er ekstra.

OG nu er min side kommet op igem :)
www.ghetto-net.dk/stalker Snart www.stalkerzone.dk