Rentefri mac?
Fra : Anders

Dato : 29-10-01 19:20

Jeg synes at der var en-eller-anden, som skrev om en macforhandler, som
solgte på "rentefri" kredit. Er der nogen, som har detaljer om hvilken
forrentning?

Fra : Johnny Larsen

Dato : 29-10-01 19:46

Anders wrote:

> Jeg synes at der var en-eller-anden, som skrev om en macforhandler, som
> solgte på "rentefri" kredit. Er der nogen, som har detaljer om hvilken
> forrentning?

Hej Anders,

I min studietid købte jeg min Mac på "kridt" hos Fredgaard - uden
blodpenge :)

Mvh
Johnny

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-10-01 20:10

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Jeg synes at der var en-eller-anden, som skrev om en macforhandler, som
> solgte på "rentefri" kredit. Er der nogen, som har detaljer om hvilken
> forrentning?

SuperRadio havde dette tilbud en gang imellem, men de er jo opkøbt af
El-Giganten, så den duer nok ikke. Du har nok størst mulighed for se
sådan et tilbud hos Fredgaard eller Electric City.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : compaqmaster

Dato : 29-10-01 23:46

De reklamere ikke med det, men du kan ofte få rentefri i Electronic World,
bare spørg. Hvis du tager noget ekstra med udover maskinen som fx. en 4
garanti, kan du altid få rente fri, så tjener de lidt der i stedet for.