Abtronic / Gym Fitness ??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 29-10-01 13:36

Er der nogen her der har erfaring med Abtronic / Gym Fitness ??

Jeg spørger fordi der jo er så dælens mange produkter der ikke lever ½ op
til hvad de lover og billige er de jo ikke...

Jeg vil være super glad for et svar fra en der har prøvet en af
ovenstående...
Centimeter / kg / velvære / minusser

Skriv på dk8008FJERNDETTE@hotmail.com

Mvh Henrik Andersen

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 30-10-01 10:20

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen her der har erfaring med Abtronic / Gym Fitness ??
>
> Jeg spørger fordi der jo er så dælens mange produkter der ikke lever ½ op
> til hvad de lover og billige er de jo ikke...

Nu har jeg ikke købt produktet og har ingen intentioner om at gøre det, men
derfor kan man jo godt ha' en mening om det alligevel. Jeg mener, at man
som udgangspunkt skal antage, at alle der reklamerer på tv-shop lyver
forbrugerne lige op i ansigtet. Det er set gang på gang. Derfor vælger folk
med lødige produkter næppe at sælge det på tv-shop.

Med hensyn til Gym Fitness kan man ikke forbrænde fedt et bestemt sted, ved
at træne dette sted. Dvs. man kan ikke forbrænde fedt på maven (mere end
andre steder) ved at lave mavebøjninger. Desuden har jeg hørt at det skulle
være direkte smertefuldt at benytte produktet.

Hvis man prøver at tabe sig, kan man øge sin forbrændning. Det er, hvad man
bruger motionen til. Hvis man dyrker motion vil man opleve at man begynder
at trække vejret hurtigere, fordi ens krop har brug for mere ilt, dvs. fordi
ens krop har øget forbrændingen. Da man efter tv-shops eget udsagn ikke
bliver forpustet af at bruge Gym fitness, vil jeg mene at man ud fra den
oplysning alene kan konkludere, at produktets effektivitet er meget
begrænset. Jeg vil dog ikke afvise, at man muligvis kan få lidt større
muskler ved brug af Gym Fitness, hvis man kan holde ud at bruge det.

Mvh,
Henrik Schmidt