Overførsel af parametre
Fra : Ricki

Dato : 29-10-01 10:37

Hej,
Jeg bruger et script, hvor der åbnes et nyt vindue der viser en html fil.

function nytVindue(billede)
{
info=window.open(billede,'Eksempel','toolbar=no, top=0,scrollbars=yes,
left=0, width=600, height=500');
}

Jeg kalder functionen på følgende måde

a href="JavaScript:nytVindue('Booking_Select_Account.html')"

Det virker godt nok. Nu vil jeg bare finde ud af om det kan lade sig gøre at
overføre parametre for vinduets størrelse??
Kan man det??

--
Hilsen / Greetings

Ricki Susic