Soilax?
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 29-10-01 09:45

Jeg skal bruge et renseprodukt, der hedder Soilax, men kan umiddelbart ikke
finde nogen dansk forhandler. Har det mon et andet produktnavn her i landet?
Og hvor kan det købes?

/pft.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 29-10-01 09:51

Kasper Damkjær skrev: (messageID:

> Jeg skal bruge et renseprodukt, der hedder Soilax, men kan umiddelbart
> ikke finde nogen dansk forhandler.

NB. Soilax er et varemærke, indholdet er 'trisodium phosphate' (ikke
oversat).

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Jensn

Dato : 29-10-01 10:20

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge et renseprodukt, der hedder Soilax, men kan umiddelbart
ikke finde nogen dansk forhandler. Har det mon et andet produktnavn her i
> [...]

Hej Kasper

Jørgen P Elektronik (tlf. 44 94 52 44) har det - dog ikke salg
til private (så vidt jeg husker) - ellers sig til, så kan jeg skaffe
det til dig.

Mvh.
Brian S Jensen