HJÆLP - Loftlem med stige
Fra : Jan Lørup

Dato : 28-10-01 21:34

Jeg søger viden om eller mulighed for at købe en loftlem med stige/trappe.
Den skal kunne sidde på en skråvæg på 45 grader.
Det betyder at de "normale" som kun kan åbnes knap 90 grader ikke vil kunne
åbne nok, da vinklen bliver yderligere forhøjet med de 45 grader.

Så er der nogen der kender til et firma der sælger disse, eller evt. selv
har en til salg er jeg meget interesseret.

Fra : Claus

Dato : 28-10-01 21:38

Jan Lørup skrev i meddelelsen
<3bdc6b93$0$253$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]

selv
>har en til salg er jeg meget interesseret.

Jeg er næsten helt sikker på at jeg har set en hel del af netop sådan
noget hos triptrap.

Måske, gad vide.....www.triptrap.dk?

Hilsen Claus.

Fra : Jan Lørup

Dato : 29-10-01 22:16

Tak for tippet Claus, men desværre har de kun normale til vandret montering.

mvh
Jan

Fra : Niels Sloth

Dato : 30-10-01 08:21

Mon ikke det kan ordnes ved at flytte et af beslagene? På vores lem
sidder stoppet der hindrer stigen i at lukke mere op i beslaget, så
prøv at gå ud i et byggemarked og se på en stige der er klappet ned,
om det kan lade sig gøre på en nem måde.

Niels

Fra : Jan Lørup

Dato : 31-10-01 17:25

Hej Niels
Tak for tippet.
Jeg har endelig fundet frem til et fabrikat hvor det kan lade sig gøre at
flytte beslaget således at lemmen incl. stigen kan åbne det krævede antal
grader. I følge importøren kendte de kun til to fabrikater, så hvis der
skulle være andre i samme situation kan jeg henvise til Timbermann i Jylland
som står for den videre levering til en lokal trælast. Lemmen/stigen hedder
Lex og Alex.

mvh

Jan