req: Jeg sidder her og gumler på mit brød.~
Fra : Joe

Dato : 28-10-01 17:51

jeg mener den er med Bent Werther
og måske også med gustav winckler

er der en der har den så vil jeg meget gerne have den

så please upload.

Mvh Joe.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 30-10-01 03:04

"> jeg mener den er med Bent Werther
> og måske også med gustav winckler
>
> er der en der har den så vil jeg meget gerne have den

har den ikke, men den rette titel er "Bare der er sol i dine øjne"

Fra : Joe

Dato : 30-10-01 07:34

On Tue, 30 Oct 2001 03:03:49 +0100, "Ole Damgaard" <odg@dr.dk> wrote:
nej nej det er ikke bare der er sol i dine øjne..... den er nyere.

i den anden synger bendt werther.: jeg sidder her og gumler på mit
brød....... betjenten siger at jeg skal være sød...

det er noget med at han sidder bage træmmer for et indbrud.... og han
blev taget at betjentens hund da han sad og sagde som en kat...
Mvh. Joe

Fra : Joe

Dato : 30-10-01 11:15

On Tue, 30 Oct 2001 03:03:49 +0100, "Ole Damgaard" <odg@dr.dk> wrote:
jeg har lige fundet ud af at melodien hedder : en go' fidus
jeg har slutningen af melodien på et gammelt kasettebånd
der hedder : ønskeprogram med Bendt Werther

mvh. Joe

Fra : Joe

Dato : 30-10-01 14:03

On Tue, 30 Oct 2001 03:03:49 +0100, "Ole Damgaard" <odg@dr.dk> wrote:
her er et lille udklip af sangen........det er desværre det eneste jeg
har af den derfor søger jeg hele nummeret

Mvh. Joe

Fra : Joe

Dato : 30-10-01 14:08

On Tue, 30 Oct 2001 14:03:14 +0100, Joe <pwr9jj@oncable.dk> wrote: