Netsacpe-AOL messenger
Fra : thorkild nielsen

Dato : 27-10-01 17:08

Hej!

Hvordan er det nu man slipper af med det lille AOL-ikon i menubjælken,
når man har instaleret Netscape? - jeg har fjernet AOL-tingene fra
startupitems m.m. og smidt dem i papirkurven, men den bliver ved at
dukke op.
- og jeg kan ikke se nogen udvidelse eller kontrolpanel, det skulle have
noget med det at gøre!

------
Venlig hilsen
Thorkild J. Nielsen

Teksten "bortfjernes" og det efterfølgende punktum
skal slettes fra min e-mailadresse.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-10-01 18:22

thorkild nielsen <thorkild.bortfjernes.j.n@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> dukke op.
> - og jeg kan ikke se nogen udvidelse eller kontrolpanel, det skulle have

Luk alle programmer ned og start Sherlock og find så alt med navnet AOL
og AIM i og restart så din Mac.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-10-01 19:14

> Luk alle programmer ned og start Sherlock og find så alt med navnet AOL
> og AIM i og restart så din Mac.

Skal han ikke også slette det han finder?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-10-01 21:24

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Skal han ikke også slette det han finder?

jo - jeg undrer mig mere over hvorfor han skal lukke alle programmer.

AIM ikonet er en udvidelse, jeg katte huske hvad den hedder, da det er
flere år siden jeg har beskæftiget mig med så gamle Netscape versioner.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

....nu med verdens "fedeste" FW disk!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-10-01 21:39

> jo - jeg undrer mig mere over hvorfor han skal lukke alle programmer.
>
> AIM ikonet er en udvidelse, jeg katte huske hvad den hedder, da det er
> flere år siden jeg har beskæftiget mig med så gamle Netscape versioner.

Jeg mener bestemt at den hedder noget med AIM...

Ja, Netscape 4.x er godt nok et stykke antikveret software, som jeg ikke
har brugt i et par år (men kender et par stykker som gør...)

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-10-01 21:39

> jo - jeg undrer mig mere over hvorfor han skal lukke alle programmer.

Gammel vane når der skal pilles i systemet.........

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-10-01 22:42

> Gammel vane når der skal pilles i systemet.........

man kan sagtens flytte den af den grund. Problemmet er at han ikke kan
quit'te udvidelsen (uden software som peak-a-boo), og han er dermed nød
til at genstarte for at kunne slette den.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-10-01 18:22

> [...]

> dukke op.
> - og jeg kan ikke se nogen udvidelse eller kontrolpanel, det skulle have

Hmm... det er længe siden jeg har rodet med det (har ikke brugt Netscape
selv i laaaang tid), men der ligger vist en udvidelse, som hedder noget
med AIM i Udvidelsesmappen. Drop den og så forsvinder den lille ikon.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 27-10-01 22:35

> [...]

> dukke op.
> - og jeg kan ikke se nogen udvidelse eller kontrolpanel, det skulle have

Et trick er at fjerne mappen "AIM Module" fra Netscape
installationsmappen. Installationsprogrammet spørger efter "AIM Module",
men man skal bare klikke "Skip" og så kører det UDEN AOL-snask.

Thomas Tvegaard