Topfart
Fra : Christian Strøyer Pe~

Dato : 27-10-01 10:31

Hvilken 45-knallert opnår højst topfart med de mindst mulige ændringer fra
lovlig?

Min Vandkølede Suzuki Katana kunne løbe 80 km blot ved at fjerne skiven i
udstødningen, så det skal der konkurreres mod :)

Christian

Fra : Gundersen

Dato : 28-10-01 20:38

Hej!

Det er nok Aprilia RS50 eller Derbi Preadetor. De render en 90-100 stykker!
(efter speedomteret!)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : RpR

Dato : 28-10-01 21:20

> Det er nok Aprilia RS50 eller Derbi Preadetor. De render en 90-100
stykker!
> (efter speedomteret!)

Derbi GPR 50R, 100km/t =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 29-10-01 10:15

RpR wrote:

> stykker!
>
> Derbi GPR 50R, 100km/t =)

AREA51 målt idag med min GPS ( dog uden at komme på topfart, som er ca
5-10 km højere )

79,8 Km

MVH Anders

PS: Husk aldrig at handle hos MC-HJØRNET

Fra : PHK

Dato : 31-10-01 17:58

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse

> AREA51 målt idag med min GPS ( dog uden at komme på topfart, som er ca
> 5-10 km højere )
>
> 79,8 Km

Nu huskede du vel at måle den som et gennemsnit i begge retninger i stedet
for bare at måle den på Sjællandsk? ;)

--
_
|_|

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 01-11-01 10:43

PHK wrote:

> "Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse

> Nu huskede du vel at måle den som et gennemsnit i begge retninger i stedet
> for bare at måle den på Sjællandsk? ;)

Den er ( GPS'en ) resat inden jeg kørte hjemmefra på en 25 kilometer tur. Den
gemmer så selv topfarten.

Anders

Fra : jabbe

Dato : 02-11-01 18:18

Hvad menes der med dette???

> PS: Husk aldrig at handle hos MC-HJØRNET

Jabbe

Area 51

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 03-11-01 12:59

jabbe <jabbe@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YzAE7.5760$Ip2.231181@news010.worldonline.dk...
> Hvad menes der med dette???

> Jabbe
>
> Area 51

Han ( Per Harms ) har tørret mig i r..... ved køb af ruller til variatoren
( se tråd : priser ) og var ultra ubehagelig bagefter derfor
advarslen.

Anders