NS6.1 iFrame DOM
Fra : Martin Stender

Dato : 25-10-01 15:02

Hej alle,

Er der nogen som har en idé om, hvordan man tilgår en iFrame via Javascript
i NS 6 ?

NS 6 burde inkludere en komplet W3 DOM, men jeg har en formodning om, at
js/dom bindingen er lidt shaky ...

Jeg har prøvet alle gængse modeller (document.iframename.src = url etc.) men
intet virker...

På forhånd tak.
Martin

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 25-10-01 18:43

"Martin Stender" <martin@stender.com> skrev:
> Hej alle,
Hejsa

> Er der nogen som har en idé om, hvordan man tilgår en iFrame via Javascript
> i NS 6 ?
Ja

> NS 6 burde inkludere en komplet W3 DOM, men jeg har en formodning om, at
> js/dom bindingen er lidt shaky ...
Ikke spor

> Jeg har prøvet alle gængse modeller (document.iframename.src = url etc.) men
> intet virker...
En iframe skal behandles som en "almindelig" frame, hvor du jo i JavaScript heller
ikke bruger "src" til noget, men "frames[i].location". Prøv dette:
<button onclick="frames[0].location='knap'>http://www.google.com';">knap

mvh
morten