telefon går i stykker under sim-unlock
Fra : Troels Schmidt

Dato : 25-10-01 08:14

Hvor tit sker dette? ca.....

10% - 2% - ???

mvh
Troels

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 25-10-01 19:25

Jeg har kun været ude for at det er sket en gang hos mig, men det var
heldigvis min egen telefon, dvs
chancen hos mig er langt under 1%, Meget tæt på 0!

Det skal dog siges at det har lykkedes mig at få liv i den igen, så det var
ikke så slemt.
Desuden erstatter jeg en kundes telefon, skulle der ske noget med den.

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
http://www.mobil-unlock.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 25-10-01 20:07

"Troels Schmidt" <ts@vikadata.dk> wrote in

> Hvor tit sker dette? ca.....
>
> 10% - 2% - ???

0%... det er ikke muligt hvis du tager visse forbeholdsregler...

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 20:14

Boris Mathiasen skrev:

>0%... det er ikke muligt hvis du tager visse forbeholdsregler...

Mener du at 0% ikke er muligt, eller at det ikke er muligt at få
telefonen til at gå i stykker?

PS! Det hedder forholdsregler ;)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 25-10-01 20:49

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

> Mener du at 0% ikke er muligt, eller at det ikke er muligt at få
> telefonen til at gå i stykker?

Den går aldrig i stykker... ALDRIG... hvis man passer på...

> PS! Det hedder forholdsregler ;)

ThanX...

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 20:49

Boris Mathiasen skrev:

>Den går aldrig i stykker... ALDRIG... hvis man passer på...

Jeg falder aldrig og slår mig... ALDRIG... hvis jeg passer på...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 25-10-01 21:42

> Jeg falder aldrig og slår mig... ALDRIG... hvis jeg passer på...

Nej... men hvis man tager eks. backup er man altid sikret... og du skal
ikke blive sarkastisk... jeg skal dog ikke bestemme det...

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 21:45

Boris Mathiasen skrev:

>Nej... men hvis man tager eks. backup er man altid sikret...

Uenig. Jeg mener absolut man er godt sikret med backup osv., men jeg
ville heller aldrig tilbyde kunder på et webhotel at de med 100%
sikkerhed ikke mistede data - selvom jeg tog backup hver time.

>og du skal ikke blive sarkastisk...

Jeg prøvede blot at sammenligne...

>jeg skal dog ikke bestemme det...

Næh :)