så sker der noget...
Fra : Jesper

Dato : 23-10-01 18:13

Vi er vel snart vant til at se denne på Apple Store?

"We are busy updating the store for you and will be back within the
hour." (kl. 19:13).

--
mvh Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 18:18

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Vi er vel snart vant til at se denne på Apple Store?
>
> "We are busy updating the store for you and will be back within the
> hour." (kl. 19:13).

Men der er da ikke sluppet noget ud fra pressmødet er der ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 18:28

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Vi er vel snart vant til at se denne på Apple Store?
>
> "We are busy updating the store for you and will be back within the
> hour." (kl. 19:13).
darf, det er bare en mp3 afspiller med harddisk. geee whatta
revulutionary device!

/thomas

Fra : Jesper

Dato : 23-10-01 18:44

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> darf, det er bare en mp3 afspiller med harddisk. geee whatta
> revulutionary device!

Det er da fedt nok!

Det er jo altid brugerne der gør det værst ved at hidse sig op over
diverse rygter ... og lige pludselig er der 5 høns!

Det (en apple-spiller) er da bedre end ingenting - nyt legetøj! :)

--
mvh Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 18:56

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> diverse rygter ... og lige pludselig er der 5 høns!
>
> Det (en apple-spiller) er da bedre end ingenting - nyt legetøj! :)

Ja, det er fedt nok, og www.mosr.com og deres fættre får alting til at
se mere rosenrøde ud. (burde vi ikke ha lært lektien ved MWNY2001 ?)

Men indrømmet, jeg vil da overveje dimsen, har længe hængt over en D:A:P
JukeBox, men hvis jeg kan få den som apple branded så er jeg med på
vogenen.

(Lad os håbe de har flere digial devices oppe i ærmet ;)

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 18:57

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> diverse rygter ... og lige pludselig er der 5 høns!
>
> Det (en apple-spiller) er da bedre end ingenting - nyt legetøj! :)

Dyrt legetøj: US$399

/thomas

Fra : Jesper

Dato : 23-10-01 19:00

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Dyrt legetøj: US$399

D-d-d-det e-e-er n-n-n-ok det der er overraskelsen... Det bliver sgu
ikke lige foreløbig jeg får råd til sådan én :(

Men den er da meget flot...

--
mvh Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 19:13

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> D-d-d-det e-e-er n-n-n-ok det der er overraskelsen... Det bliver sgu
> ikke lige foreløbig jeg får råd til sådan én :(

Jeps, desværre, for den er sku lækker.

/thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-10-01 18:44

In article <1f1qwq2.jn3t5ia7rj40N%t@garbage.dk>, Thomas von Hassel
wrote:

> darf, det er bare en mp3 afspiller med harddisk. geee whatta
> revulutionary device! /thomas

ja... "groundbreaking".. fniis...

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 23-10-01 19:28

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> ja... "groundbreaking".. fniis...

Man kunne nærmest fristes til at sige "insanely great (price)".

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 23-10-01 19:28

jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) writes:

> Man kunne nærmest fristes til at sige "insanely great (price)".

Hvad koster en Rio600 med 128MB ram plus en 5 GB transportabel
FireWire disk? Hvis der nu bare var en ekstra feature, så kunne jeg
sige: Jamen, det er jo hele tre ting på een gang, det går virkeligt ikke...

--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-01 19:40

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Hvad koster en Rio600 med 128MB ram plus en 5 GB transportabel
> FireWire disk? Hvis der nu bare var en ekstra feature, så kunne jeg
> sige: Jamen, det er jo hele tre ting på een gang, det går virkeligt ikke...

kan den så bruges som harddisk ?

/thomas

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 24-10-01 19:55

> [...]

> FireWire disk? Hvis der nu bare var en ekstra feature, så kunne jeg
> sige: Jamen, det er jo hele tre ting på een gang, det går virkeligt ikke...

Det er for meget Cube over det. Endnu et ligegyldigt luksus produkt.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-10-01 07:47

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Det er for meget Cube over det. Endnu et ligegyldigt luksus produkt.

Jeg er dybt uenig, det er et 2 in 1 produkt, og masser af folk der har
overvejet en mp3 afspiller, men ikke har fundet det perfekte, som mig
f.eks., vil kraftigt overveje en iPod.

Cuben skulle også konkurrere om de samme kunder der ville købe enten en
imac eller en g4 tower, iPod'en har ingen "interne" konkurrenter.

/thomas

/thomas

Fra : Jesper

Dato : 25-10-01 08:26

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Jeg er dybt uenig, det er et 2 in 1 produkt, og masser af folk der har
> overvejet en mp3 afspiller, men ikke har fundet det perfekte, som mig
> f.eks., vil kraftigt overveje en iPod.

Jeg er dybt _enig_! Det _er_ netop den perfekte mp3-afspiller til
mac-folket (i hvert fald til mig). Den er gennemført i designet i
forhold til andre 'lignende' mp3-players, har hurtig overførsel af sange
og andre dokumenter - og ikke mindst har stor blærerøvsværdi!

Det er helt klart en jeg skal investere i :)

--
mvh Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-10-01 09:15

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> og andre dokumenter - og ikke mindst har stor blærerøvsværdi!
>
> Det er helt klart en jeg skal investere i :)

jammen når jeg får købt min så skulle vi da lave en brugergruppe ;)

/thomas

Fra : Jesper

Dato : 25-10-01 09:46

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> jammen når jeg får købt min så skulle vi da lave en brugergruppe ;)

Helt sikkert - og så må vi også have oprettet en iPod-count i DK! :)

--
mvh Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-10-01 14:07

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Helt sikkert - og så må vi også have oprettet en iPod-count i DK! :)

Den kommer på listen en af dagene :)

/thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 25-10-01 14:16

t@garbage.dk (Thomas von Hassel) writes:

> Den kommer på listen en af dagene :)

Hvad saa med en Newton counter ogsaa?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-10-01 20:37

Thomas Bjorn Andersen <thomas@ted.gen-v.net> wrote:

> Hvad saa med en Newton counter ogsaa?

tja :) , hvorfor ikke :)

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-10-01 17:34

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Helt sikkert - og så må vi også have oprettet en iPod-count i DK! :)

OTT: dk.edb.ipod, eller er det dk.kultur.musik.ipod ?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-10-01 20:12

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> darf, det er bare en mp3 afspiller med harddisk. geee whatta
> revulutionary device!

hele 185g ! og samme dimensioner som en 2.5" HD - og tilmed til hele
399$

nej tak. Den halve vægt, halve størrelse og et andet medie end en
almindelig hd og mindst 1000kr mindre, måske...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>