Hvad siger manden på gaden i Radiohead vid~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-10-01 11:26

Jeg har netop set en Radiohead video på MTV med en mand der går ned af
en gade og ligger så ned midt i det hele.
En anden mand falder over ham, undskylder og spørger hvad der er galt.
Men det vil den liggende mand ikke svare på.

Flere og flere mennesker stimler sammen og en betjent kommer også til.
Og netop da manden går med til at sige hvorfor han ligger der, så smider
MTV et
stort hvidt skilt op over underteksterne
Da skiltet er væk igen har alle folk nu lagt sig på gaden. Hvorfor?

Jeg fik selvfølgelig ikke fat i hvad sangen hed da jeg havde for travlt
med at forbande det skilt langt væk.
Men så mange Radiohead vidoer med folk der ligger på gaden er der vel
heller ikke?

Hvad siger manden??

/Robert

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 21-10-01 10:59

Dette er en af de aller mest spurgte spørgsmål i Radiohead kredse, og du kan
li'så godt opgive, der er ingen som ved hvad manden siger.....
Video'en hedder iøvrigt Just, og er fra albummet The Bends...

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Borger Louis

Dato : 21-10-01 16:02

Thomas Rosenkrantz Helgesen <thomas-r-h@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:K_wA7.41$Rl4.54@news.get2net.dk...
> [...]
> li'så godt opgive, der er ingen som ved hvad manden siger.....
> Video'en hedder iøvrigt Just, og er fra albummet The Bends...

Er det overhovedet Radiohead?
Er det ikke forsangerens sideprojekt?(kan ikke huske hvad det hed)
Eller tænker jeg på en anden?

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 21-10-01 19:05

Jeg tror at du tænker på en anden........ det er nr. 7 på The Bends........

-Thomas

Fra : ulrich

Dato : 22-10-01 17:05

"Borger Louis" <borger.louis@mail.tele.dk> wrote in message

> Er det overhovedet Radiohead?
> Er det ikke forsangerens sideprojekt?(kan ikke huske hvad det hed)
> Eller tænker jeg på en anden?

Du tænker nok på UNKLE - RAbbit in your headlights, hvor Thom Yorke står for
vokalen.
Men videoen til den er noget anderledes: En mand, en tunnel og en masse
biler!

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-10-01 16:31

Jeg har lige kigget min version af "7 television commercials" igennem, og
kan bekræfte at skiltet er eMpTyV's værk, men hvad manden siger er heller
ikke tekstet fra Radioheads hånd (men man kan altså se hans mund bevæge
sig), og det skal vi nok være glad, for ellers ville vi nok ende som alle de
andre.....

Der findes altså en ucensuret udgave. Du kan jo evt. prøve at kigge efter
den på WinMX eller sende mail, så kan du prøve at mundaflæse hvad han siger.
Det er ikke helt let

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-10-01 17:36

Troels Lund Laursen wrote:

> Jeg har lige kigget min version af "7 television commercials" igennem, og
> kan bekræfte at skiltet er eMpTyV's værk,

Jada. Deres mærkelige hvide klump på skærmen der fortæller hvem man hører/ser.
Den er så timet lige akkurat samtidig med mandens afsløring.

> [...]
> sig), og det skal vi nok være glad, for ellers ville vi nok ende som alle de

Jamen hvad hvis der nu er en god grund...

> Der findes altså en ucensuret udgave. Du kan jo evt. prøve at kigge efter
> den på WinMX eller sende mail, så kan du prøve at mundaflæse hvad han siger.
> Det er ikke helt let

Hmm.. tror jeg springer over :)

/Robert

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 21-10-01 17:48

> Jada. Deres mærkelige hvide klump på skærmen der fortæller hvem man
hører/ser.
> Den er så timet lige akkurat samtidig med mandens afsløring.

Når ok, troede du mente noget cencur-sjov

> Jamen hvad hvis der nu er en god grund...

Det er ligemeget! Du vil komme til at ligge fladt på gulvet, hvis ved hvad
han siger

/Troels