Zindy Kuku Boogaloo CD'en
Fra : dEnTrO

Dato : 19-10-01 20:37

Er det bare mig, eller er CD'en ikke ret dårligt mastered? Jeg synes der er meget mere power når de spiller i programmet 'Venner For
Livet'. Generelt blev jeg lidt skuffet over pladen. Det der remix af Friends lyder som noget der er lavet i eJay, eller et eller
andet tildlig 90'er dance.

Hvad mener I andre?

--
dEnTrO
kena[REMOVE]@mail.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-10-01 21:57

"dEnTrO" <kena[REMOVE]@mail.dk>
> [...]
> lyder som noget der er lavet i eJay, eller et eller andet tildlig 90'er dance.

Personligt tror jeg bare, jeg stoler på dig og undlader at købe cd'en.

PS. Skriv med nogle kortere linjer, det er standard.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 20-10-01 18:34

"dEnTrO" <kena[REMOVE]@mail.dk> skrev i

> [...]
> Det der remix af Friends lyder som noget der er lavet i eJay,
> eller et eller andet tildlig 90'er dance.

Aner det ikke - gider ikke bruge tid på at vurdere
masterkvalititeten på et i forvejen slam-ringe produkt.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu