Carole King on The Oprah Winfrey Show, Fri~
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-10-01 09:20

Er der nogen der ved hvor meget Oprah Winfrey Show's udsendelser er
forskudt i Danmark, da der for en gang skyld er et der er vær at se.

Klip

Don't miss Carole King on The Oprah Winfrey Show, Friday, October
19th!
Send reply to:    newsletter@caroleking.com

Make sure your TV’s are tuned to The Oprah Winfrey Show, this Friday,
October 19th, when Carole King will be featured in a special segment
discussing “how it feels to write beautiful music." Check your local
listings for show times in your area or go to http://www.oprah.com

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-10-01 21:57

"Poul Erik Lindaa" <pe.lindaa@aof.dk>
> Er der nogen der ved hvor meget Oprah Winfrey Show's udsendelser er
> forskudt i Danmark, da der for en gang skyld er et der er vær at se.

Hvis du ikke får svar her, så prøv også dk.medier.tv eller,
endnu bedre: TvDanmark.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-10-01 14:39

On Fri, 19 Oct 2001 22:57:18 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<brandt@etklikherfra.dk> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <pe.lindaa@aof.dk>
>
>Hvis du ikke får svar her, så prøv også dk.medier.tv eller,
>endnu bedre: TvDanmark.

Har skrevet til TvDanmark, og håber der kommer svar. Jeg har dog ikke
så god erfaring med deres svar, eller manglende samme.
Får jeg svar skal jeg nok lade jer høre.

Poul Erik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-10-01 22:09

Poul Erik Lindaa wrote:

> Er der nogen der ved hvor meget Oprah Winfrey Show's udsendelser er
> forskudt i Danmark, da der for en gang skyld er et der er vær at se.

Mit umiddelbare gæt vil være du nok skal være lidt tålmodig.
Sidst jeg klikkede forbi Oprah snakkede de om det var et godt forårsprojekt at
lave hynder til sin radiator.
Oktober kan vel næppe kaldes forår.. heller ikke for amerikanere

/Robert