Ulykke med PowerBook i Fredgaard!!!
Fra : Jesper

Dato : 17-10-01 22:17

Jeg var lige forbi Fredgaard i Århus i dag for at befamle iBook'en (bare
et forsøg på at lindre smerterne ved den lange ventetid på den jeg netop
har bestilt...) - jeg skulle da også lige kikke lidt på den PowerBook de
havde stående, MEN:

Til min store skræk så jeg at der var kommet et ordentligt hak lige ved
siden af PCMCIA-slottet - som om nogen havde stukket en skruetrækker ind
i kabinettet og vippet den ud. Nøj hvor det gjorde ondt - jeg løb
forfærdet ud af butikken og glemte helt at spørge hvordan i h... de
havde præsteret at lave sådan en ulykke!!!

Så - hvis der er nogen (nysgerrige) der bor i nærheden af Fredgaard i
Frederiksgade må de meget gerne smutte forbi (jeg sidder desværre i
Aabenraa nu...) i morgen - dette er et mysterium jeg meget gerne vil
have opklaret!

--
mvh Jesper

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-10-01 13:15

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
> Frederiksgade må de meget gerne smutte forbi (jeg sidder desværre i
> Aabenraa nu...) i morgen - dette er et mysterium jeg meget gerne vil

Efter at have ringet til omtalte Fredgaard butik, kan jeg oplyse at de
tror at det var en fyr som havde stået og befamlet maskinen, hvorefter
han spurtede ud af butikken!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Jesper

Dato : 18-10-01 13:29

> Efter at have ringet til omtalte Fredgaard butik, kan jeg oplyse at de
> tror at det var en fyr som havde stået og befamlet maskinen, hvorefter
> han spurtede ud af butikken!

Ja - jeg tænkte det sgu nok! Jeg kender godt sådanne typer! Uha - de er
ubehagelige - det er ikke nogen man skal komme i nærheden af!

Havde de et godt signalement? ...

--
mvh Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-10-01 11:40

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Ja - jeg tænkte det sgu nok! Jeg kender godt sådanne typer! Uha - de er
> ubehagelige - det er ikke nogen man skal komme i nærheden af!
>
> Havde de et godt signalement? ...

ellers kan jeg sende dem et billede samt navn på mistænkte.
(må jeg få dit ATA-kabel?)

<icq:131382336>

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-10-01 16:22

> ellers kan jeg sende dem et billede samt navn på mistænkte.
> (må jeg få dit ATA-kabel?)

Afpresning... desperationen er begyndt at vise sig

/Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-10-01 17:31

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Afpresning... desperationen er begyndt at vise sig

går den, så går den