Mere nyt fra Apple...... Måske?
Fra : D. Højsholt

Dato : 17-10-01 19:04

Apple to launch 'digital device' next week

Apple will try to move beyond the computer market next Wednesday when it
launches its first non-Mac product for years, something the company
describes in invites to the launch as "a breakthrough digital device".

The possibilities for what it might be are endless - and almost all of them
have been rumoured at some time to be under development in Apple's labs.
Gadgets that immediately spring to mind include a PDA, a Web pad or a
set-top box. Perhaps Apple has bought the Kerbango Internet radio or the
Audrey home information appliance off 3Com?

http://www.theregister.co.uk/content/39/22308.html

Lyder interessant!!!

/Højsholt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-10-01 18:11

> The possibilities for what it might be are endless - and almost all of them
> have been rumoured at some time to be under development in Apple's labs.
> Gadgets that immediately spring to mind include a PDA, a Web pad or a

Jeg håber på PDA, min palm IIIx er gået i udu og jeg leder efter en
erstatning :)

/thomas

Fra : Anders

Dato : 17-10-01 18:18

Thomas von Hassel skrev:

> Jeg håber på PDA, min palm IIIx er gået i udu og jeg leder efter en
> erstatning :)

Min første tanke også. Det eneste der halter lidt er at Palm har det mildest
talt elendigt og det må være et svært marked at lave profit på. Så hvis det
er en PDA, så

1) Overtager Apple Palm Computing og brander deres PDAs med Apples navn.

2) Har lavet et killer styresystem.

3) Vil tage kampen op med MS for at forhindre dem i at overtage også dette
marked, som de er godt igang med.

Jeg håber på 2 og 3. Hvis 1 er rigtigt er det et dødsdømt forsøg.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-10-01 18:42

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
> marked, som de er godt igang med.
>
> Jeg håber på 2 og 3. Hvis 1 er rigtigt er det et dødsdømt forsøg.

Det største prob. med palm er at det indbyggede software er for lousy,
så en palm os baseret pda, men med fede versioner af kalender m.m, samt
memory nok til at have mp3 afspiller. Lidt al la compaqs iPaq, vil få
min stemme anyday.

Det kan selvfølgeli også tænkes de har lavet Mac OS X for Handhelds ;)

/thomas