dårligt batteri
Fra : peet_dk

Dato : 16-10-01 10:13

hvad koster et nyt batteri til en PGO T-Rex50? Det som der er i nu er nemlig
meget svagt, kan ikke engang holde liv i blinklyset til tider. Og
El-startern virker heller ikke 3/4 af året.

Fra : MiG

Dato : 16-10-01 12:44

Har du prøvet at lade det op??

Fra : peet_dk

Dato : 16-10-01 13:58

hvordan kan man det?

Jeg plejer at køre 40 km og dagen så, det burde ikke være derfor.?

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-10-01 15:15

> hvordan kan man det?

Man kan enten sende det ned på sit knallertværsksted, eller selv købe sig en
oplader til det.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-10-01 22:11

Hej