hvis du har mod på det kan du selv skill eden ad, pille blæseren ud, og se
hvad det er for en type - det er som regel en eller anden form for
standardblæser, der kan købes i forskellige kvaliteter. Den er nok ikke helt
nem at skaffe - eller billig. Men det er garanteret meget billigere end at
sende den til rep.
Hvis du føler dig usikker på at skulle skille den bærbare ad - så lad være
--
mvh
Claus Trier
fjern =REMOVE= fra min emailadresse for at emaile mig!
"Anders Petersen" <anders@gadefejer.dk> skrev i en meddelelse
news:3bcb579f.8262716@news.tele.dk...
> Jeg købte for nogle år siden en Fujitsu LiteLine, der godt nok var
> billig, men alt andet lige var (og er, udmærket. I starten, når
> blæseren kørte, synes jeg godt nok den larmede lidt vel rigeligt, men
> problemet er nu, at den kører konstant og dybest set larmer som en
> håndstøvsuger, hvilket gør det umuligt at tage den med nogle steder
> hen.
>
> Jeg prøvede at ringe til Fujitsu, der i første omgang havde hørt
> forkert og troede det var deres større model og straks ville sende den
> til Holland til rep. - de kunne jo tydeligt høre den i baggrunden...
> Men da de opdagede at det var en LiteLine mente de at "sådan var de -
> de beklagede". Hvilket også er ok, I guess.
>
> Mit spørgsmål er nu: Kan det overhovedet laves, hvis man er parat til
> at betale nogen for at gøre det - og hvor meget vil det ca. koste i så
> fald.
>
> Generelle anbefalinger af bærbare computere-reperatører modtages i
> øvrigt gerne.
>
> Med venlig hilsen
>
> Anders