Prince: "purple rain"
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 14-10-01 16:55

Er der nogen der kender til subj. i en udgave der varer omkring 10-11 min.?
Og hvor kan man få fat i den ?

Lars

Fra : Peter G.

Dato : 14-10-01 18:06

In article <%liy7.333$ON5.2061@news.get2net.dk>, Lars Lienhøft Larsen
<lllarsen@get2net.dk> wrote...
> Er der nogen der kender til subj. i en udgave der varer omkring 10-11 min.?
> Og hvor kan man få fat i den ?
>
> Lars

*G* Kender en version på 19 minutter fra Syracuse-koncerten en gang i
1984.

Derudover er den "originale" uklippede live-version (fra 3. august 1983)
på ca. 13 minutter (plus 3 ekstra minutters bifald).
(Kan findes på utallige file-transfer-services, samt bootlegget "The
Avenue". Prøv at søg på "Purple Rain" samt "august" og/eller "avenue")

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : John K

Dato : 14-10-01 18:10

> Er der nogen der kender til subj. i en udgave der varer omkring 10-11
min.?
> Og hvor kan man få fat i den ?

Albumversionen varer 8.39 - jeg tror ikke han har lavet en længere udgave -
det er da også langt nok :)

Mvh

John K

Fra : Peter G.

Dato : 01-11-01 20:27

> [...]
<lllarsen@get2net.dk> wrote...
> Er der nogen der kender til subj. i en udgave der varer omkring 10-11 min.?

Prøv at se i dk.binaer.musik