All star tribute, en kommentar!
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 13-10-01 17:35

Hey der!!

Hvordan har i det når i høre den sang??
Efter min mening har den ikké noget der fænger mig, men til gengæld er jeg
dybt skuffet over Bono!!! En sang som oprindeligt skulle skaffe penger til
at bekæmpe AIDS og fattigdom over hele verden, skal ikke lige pludselig
gives til en folk rige amerikaneres enker!!!
ALT RESPEKT FOR OFRENE ved WTC, men de har sgu en forsikring der kan betale
for deres famile!!!

I øvrigt synes jeg at der mangler en del kunstnere, som jeg personlig er
skuffet over ikke vil være med til en sådan single. Det kan godt være at det
har noget at gøre med at de måske ikke var invieteret med til den MTV fest
som de ander...... Hvor er f.eks. Zack(RATM), Emenem, Thom York(radiohead),
Beastie boys, Bob Dylan, Michael Jackson, Lauryn Hill, evt Marolin
Manson(ikke at jeg på nogen måde kan lide ham).

Jeg vil mene at man istedet for at købe denne single skulle give 50 kr.til
røde kors, som forvalter pengene bedre.

Og til Bono, er er skuffet!!!!!!!! Jeg troede at du var en af de få der
kunne se at USA ikke det bedste af vor herres børn!!

Jakob A

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-10-01 17:48

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hvordan har i det når i høre den sang??
> Efter min mening har den ikké noget der fænger mig,

Jeg bakker fuldt op om den tirade Funkshowet affyrede mod sangen i går
aftes. Den er frygtelig, og lider under, at alle sangerne går i selvsving og
"overspiller" helt vanvittigt for at blive hørt.

> Hvor er f.eks. Zack(RATM)

Prøv at kigge forbi www.ratm.com

Jeg blev positivt overrasket over at se deres holdning på hjemmesiden. De
har medlidenhed med ofrene osv. og mener, at angrebet var forkert, men maner
samtidig til besindighed mht. gengældelse. Deres holdning er formentlig
ekstrem set med amerikanske øjne, men med europæiske øjne vil jeg kalde den
ganske fornuftig. Jeg tvivler på, at Zack skulle have lyst til at samle
penge ind til enkerne, og han vil næppe passe ind i showet - hans nasale rap
passer ikke ind i den klæbrige RnB-sovs. Og så er han ikke "pæn" nok; det
samme gælder Eminem og Manson.

/Nikolaj

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 13-10-01 18:42

I første omgang var det jo netop meningen at sangen skulle samle ind til
bekæmpelsen af AIDS i den tredje verden. Men så kom WTC lisgesom lidt i
vejen...........

Derfor har bl.a. Bono udtalt at halvdelen af overskude vil gå til ofrene for
WTC!
Jeg mener ikke at dette kan give nogen mening.
Giv pengene til netop den tredje verden som var planlagt i første omgagn.

Som du siger kan det godt være at de har en bestemt stil, men Frank Durst og
Nelly er med. De falder heller ikke ind under den stil!

Jakob A

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-10-01 18:58

> Som du siger kan det godt være at de har en bestemt stil, men Frank Durst
og
> Nelly er med. De falder heller ikke ind under den stil!

Jeg vil mene, at begge er pop-musikere, men det er jo en smagssag :)

/Nikolaj

Fra : Invader Zim

Dato : 13-10-01 20:26

> [...]
og
> Nelly er med. De falder heller ikke ind under den stil!

Det gør de da i allerhøjeste grad.

-Invader Zim

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-10-01 09:24

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>
> Jeg bakker fuldt op om den tirade Funkshowet affyrede mod sangen i går
> aftes. Den er frygtelig, og lider under, at alle sangerne går i selvsving og
> "overspiller" helt vanvittigt for at blive hørt.

Nu har jeg også hørt den, og det er da noget forfærdeligt roderi.
Man spørger jo sig selv: hvorfor "What's going on?"? De kunne
lige så godt have stillet sig op og råbt lidt til hinanden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk