Lamelgulv:isilock/limet?
Fra : Snip

Dato : 21-01-01 12:05

Jeg skal lægge lamelgulv(7mm plader) i en 8m lang gang med en bredde af 1m.
Hvilken samlingstype er bedst: klik eller limet?

Isilock er jo umiddelbart forjættende nemmere, men er der ting man skal være
opmærksom på?

--
keyboarddk@hotmail.com

Fra : N/A

Dato : 22-01-01 20:02

Fra : N/A

Dato : 22-01-01 20:02

Fra : per

Dato : 22-01-01 20:02

On Mon, 22 Jan 2001 14:42:42 +0100, "Henrik Møller" <131.hm@home.dk>
wrote:

>Skal ikke komme ind på en diskussion om laminatgulve/trægulve... men
>laminatgulvet er i bund og grund noget klik klak møg

Ja det mener jeg nu også, men der findes nogel laminatgulv hvor der
er påmonteret nogle aluminiumsskinner p´å siderne, så de "klikkes"
sammen. Jeg har brugt det en enketl gang, og det virkede rigtigt godt.

Det er dog i den dyre laminatende.

PS. man skal passe på hvis man bruger et underlag der er som et
uldtæppe, for det kommer i klemme i samlingerne på undersiden til
stor iretation.

--
Per

Fra : netman77

Dato : 18-03-01 12:39

"N/A" skrev d. 22-01-01 20:02 dette indlæg :

http://www.kandu.dk/