Problem med VPC
Fra : simon

Dato : 11-10-01 09:18

Hej!

Kan nogen i gruppen gi' en bare nogenlunde plausibel forklaring på flg.:

Jeg forsøger at installere VPC 3.0 på en 233MHz G3 Dektop model.
Maskinen er fuldstændig nyinstalleret med OS9.1DK. Hele
installationsprocessen forløber normalt, men når man forsøger at starte
programmet får man en fatal fejl -50!

Fejlen er forekommet under andres forsøg på installation af VPC før
denne -også under OS 9.0!

Nu skal det da ikke komme an på det. Jeg har en gammel version 2.0 liggende,
som jeg også prøver at installere. Den kommer med en fejl fatal error -1856!
Hvad mon det er, der rammer mig??

Jeg har aldrig haft problemer med VPC på andre maskiner.

vh simon

Fra : Jesper

Dato : 11-10-01 09:40

simon <simonix@nojunk.post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> Hvad mon det er, der rammer mig??
>
> Jeg har aldrig haft problemer med VPC på andre maskiner.

Prøv at opdatere programmet til 3.0.3
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : simon

Dato : 11-10-01 13:07

Har opdateret til 3.03. Stadig fejl -50 ;-(

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 12-10-01 01:15

simon <simonix@nojunk.post8.tele.dk> wrote:

> Har opdateret til 3.03. Stadig fejl -50 ;-(

Gå i din Sytemmappe -> Indstillinger/Prefrences og slet indholdet af
mappen Virtual PC Prefrences og/eller andre ting der hedder noget med
Virtual PC.

Virker når jeg har probs med det, overvej også at opgradere til VPC 4.

Mojn, Thomas

--
What goes: Clip clop, clip clop, clip clop, bang
bang, clip clop, clip clop, clip clop?

An 'Amish' drive-by shooting

Fra : M. _ Fog

Dato : 30-10-01 09:37

Jeg har tidligere haft VPC3 kørende på en Beige G3/266 under OS8.6 _uden_
problemer af nogen art. Senest har jeg ligeledes haft helt til at tilgå USB fra
VPC, og det selvom der er tale om et PCI-USB kort i min Beige G3'er -- er det
heller ikke muligt for dig at oprette en ny PC-hd til ny installation? VH
Michael

"simon" <simonix@nojunk.post8.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Maskinen er fuldstændig nyinstalleret med OS9.1DK. Hele
> installationsprocessen forløber normalt, men når man forsøger at starte

Posted from cpe.atm0-0-0-121131.boanxx2.customer.tele.dk [195.249.94.208]