Lenny Kravitz
Fra : 2day

Dato : 10-10-01 19:06

Nøøøjj

Hørte den fedeste sang i dag, eftermiddags-udgaven af P3 leverede bla. en
sang med Lenny Kravitz.

Titlen var vist 'Dig in' eller noget lign.

Er det fra en ny/kommende plade, fra en Best of, eller hva'?

Nogen der kan hjælpe.

PFT

--
Email minus -not

Fra : Henrik Boegh

Dato : 10-10-01 19:31

2day told the rest of dk.kultur.musik:

> Nøøøjj
>
> Hørte den fedeste sang i dag, eftermiddags-udgaven af P3 leverede bla. en
> sang med Lenny Kravitz.
>
> Titlen var vist 'Dig in' eller noget lign.

Han har lavet en der hedder 'Dig in'. Så hut jeg visker på albummet
'Lenny'. Det er vist fra slutningen af '99.

> Er det fra en ny/kommende plade, fra en Best of, eller hva'?

Det kan godt være på en 'Best of' skive.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Peter G.

Dato : 10-10-01 19:54

In article <2175749.shdfAi7Ktt@willemoes.nyboder.boegh.net>, Henrik Boegh
<henrik@boegh.X_net> wrote...
> 2day told the rest of dk.kultur.musik:

> Han har lavet en der hedder 'Dig in'. Så hut jeg visker på albummet
> 'Lenny'. Det er vist fra slutningen af '99.

Nope. På albummet "Lenny" som udkommer d. 30 okt. eller deromkring.

Sange:

1. Battlefield of Love
2. If I Could Fall in Love
3. Yesterday Is Gone (My Dear Kay)
4. Stillness of Heart
5. Believe in Me
6. Pay to Play
7. Million Miles Away
8. God Save Us All

9. Dig in

10. You Were in My Heart
11. Bank Robber Man
12. Let's Get High

Ny plade!

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 11-10-01 00:17

ja - men Dig In udkom altså osse på en single i januar

Fra : Peter G.

Dato : 11-10-01 07:45

In article <LN3x7.444$TU1.6994@news.get2net.dk>, Ole Damgaard <odg@dr.dk>
wrote...
> ja - men Dig In udkom altså osse på en single i januar

Det tvivler jeg meget på. Dengang var det vist nummeret "Again" der var
fremme. "Dig In" er en ny single.

Fra : Henrik Boegh

Dato : 11-10-01 14:58

Peter G. told the rest of dk.kultur.musik:

[...]

> Nope. På albummet "Lenny" som udkommer d. 30 okt. eller deromkring.

Jeg må altså lære at læse lidt mere omhyggeligt. Jeg har lige kigget efter
hvad der rent faktisk stod, og ikke hvad jeg kunne huske der stod:
Nemlig at det er det første 'all-new' album _siden_ 1999, og at det
udkommer d. 23 oktober.
Står på www.launch.com .

[...]

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"Would a wingless fly be called a walk?"
- ^Logiztik på #partyline