"Skovtursmusik"
Fra : Mads Pedersen

Dato : 09-10-01 21:11

I forbindelse med en temafest skal jeg bruge en masse "skovtursmusik" - dvs
numre der handler om skovture.

Jeg kan umiddelbart kun komme i tanker om Kim Larsens "Familien skal i
skoven" (eller hvad det nu er den hedder), så : er der nogen af jer der kan
komme på nogen andre numre?

Mvh Mads

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-10-01 21:20

Mads Pedersen skrev:

>Jeg kan umiddelbart kun komme i tanker om Kim Larsens "Familien skal i
>skoven" (eller hvad det nu er den hedder), så : er der nogen af jer der kan
>komme på nogen andre numre?

Poul Kjøller - Vil du med en tur i skoven.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 09-10-01 21:32

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message
> I forbindelse med en temafest skal jeg bruge en masse "skovtursmusik" -
dvs
> numre der handler om skovture.

Ikke kun skovtur, men udendørs i det hele taget:

Lemonheads: Not the outdoor type

/Nikolaj

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 09-10-01 22:21

Hej Mads

Der er da gode gamle Stig Møller med " Sommerskoven" og fra samme bunke
kunne du jo så tage den nyere "Sikken dejlig det er idag" eller Kim
Larsen "Tag mig med til Joanna" eller Gnags "Under bøgen"
Så er der jo Børnesangene "I skoven skulle være gilde" og "For der var
skoven grøn grøn"
Og fra den danske sangskat: "Hvor skoven dog er frisk og stor", "Til pinse
når skoven " og "I skovens dybe stille ro". Eller en gammel revyvise.
"Jacobsen" om hvor galt det kan gå.
Eller Fenders om deres gamle nummer "med Lisbeth ud på Dyrehavsbakken har
jeg ofte gået, jeg har aldrig fået noget...o.s.v."

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-10-01 22:48

Flying Hotdogs skrev:

>Så er der jo Børnesangene "I skoven skulle være gilde" og "For der var
>skoven grøn grøn"

Og "Langt ude i skoven lå et lille bjerg..."

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Uffe Christensen

Dato : 10-10-01 14:55

"Flying Hotdogs" <info@flyingotdogs.dk> skrev i en meddelelse
> Eller Fenders om deres gamle nummer "med Lisbeth ud på Dyrehavsbakken har
> jeg ofte gået, jeg har aldrig fået noget...o.s.v."

Ikke Fenders, men Defenders - hvilket er noget ganske andet....

UffeC

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 10-10-01 17:49

> Ikke Fenders, men Defenders - hvilket er noget ganske andet....

Hej Uffe.....
Yeps..opdagede det, men der var der trykket på "send" .....

/ Søren og Anette

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 10-10-01 23:18

Erik Grib's "Velkommen i den grønne lund",
eller Kim larsen's "Ud i det blå"..
Mads Pedersen <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pvlnn$jt5$1@news.cybercity.dk...