Beslag til vindue søges
Fra : Heini Guttesen

Dato : 08-10-01 19:51

HJÆLP!

Jeg mangler et beslag til et vindue.

Se billeder af beslaget her:
http://www.svangut.dk/beslag.htm

Det er den venstre side på billederne som vender opad i karmen.

Vinduet er med trækarm, og huset er fra 74, - (det er vinduet vist også)
Vinduet kan åbne på to forskellige måder hvis man åbner håndtaget til
vandret, kan man åbne vinduet almindeligt. Hvis man åbner håndtaget til
lodret kan man tilte vinduet bagover.

Jeg håber der er en som ved hvor jeg kan købe sådan et beslag!

På forhånd tak.

Heini Guttesen

Fra : Michael Jensen

Dato : 09-10-01 13:31

"Heini Guttesen" <heini@svangut.dk> wrote in message

> [...]
> lodret kan man tilte vinduet bagover.
>
> Jeg håber der er en som ved hvor jeg kan købe sådan et beslag!

hej

prøv eventuelt disse link eller besøg en af deres butikker.
ser ud som om de er landsdækkende.
kunne ikke selv finde beslaget,men et beslag fra pn beslag med samme
type nummer 0420.

http://www.carlf.dk
http://www.carlf.dk/Katalog/Menu/Velkomen.htm se under katalog grupper

med venstre hånd

Michael Jensen

--
Posted from 67.ppp1-8.ski.worldonline.dk [213.237.84.195]