Printer kan ikke åbnes (-64)
Fra : Pernille & Peter

Dato : 07-10-01 12:55

Hejsa

Jeg har netop opdateret min G3 B/W på jobbet fra OS 9.0.4DK til OS 9.2.1 DK,
men nu kan jeg sgu' ikke printe længere?! Jeg får en -for mig- intetsigende
fejlmeddelelse "Printer kan ikke åbnes (Fejl -64)".

Siger det nogen noget? Det er ligegyldigt, hvilken printer jeg vælger; jeg
får samme fejlmeddelelse.

Venligst
Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-10-01 13:47

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> [...]
> men nu kan jeg sgu' ikke printe længere?! Jeg får en -for mig- intetsigende
> fejlmeddelelse "Printer kan ikke åbnes (Fejl -64)".

ja, det problem var der også med LW8 printere ved 9.1 opdateringen.

> Det er ligegyldigt, hvilken printer jeg vælger; jeg
> får samme fejlmeddelelse.

opret nye skrivebords printere, så skulle du være "skrivende" igen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-10-01 13:44

In article <B7E60F1A.976%pop@e-box.dk>, Pernille & Peter <pop@e-box.dk>
wrote:

> Siger det nogen noget? Det er ligegyldigt, hvilken printer jeg vælger; jeg
> får samme fejlmeddelelse.

Har du Adobes printerdriver installeret?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : *nico*

Dato : 08-10-01 15:01

"Pernille & Peter" <pop@e-box.dk> wrote in message
> [...]
> fejlmeddelelse "Printer kan ikke åbnes (Fejl -64)".
>
> Siger det nogen noget? Det er ligegyldigt, hvilken printer jeg vælger; jeg

har du suitcase 8.0 ell. 9.0 installeret??

hvis du har skal du lave en tilde ~ foran den udvidelse der hedder
menufonts. Det hjalp på en B/W G3 Hos os, efter råd her i gruppen.

mvh

Nicolai

Fra : Simon T

Dato : 08-10-01 18:58

*nico* <npe@at.mac.com> wrote:

> [...]
>
> hvis du har skal du lave en tilde ~ foran den udvidelse der hedder
> menufonts. Det hjalp på en B/W G3 Hos os, efter råd her i gruppen.

Men det er kun et problem hvis man samtidig har ATM installeret
fo*slap!* - dumt sagt, da der nok ikke er nogen der kører Suitcase for
at styre Truetype skrifter alene... Men jo det er menufonts der f**ker
op i det hele.

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : N/A

Dato : 29-10-01 22:28

Fra : Pernille & Peter

Dato : 29-10-01 22:28

d. 29/10/01 15:05 skrev Stig Leerbeck på stigleerbeck@mac.com i artiklen
1f21my8.1h0v3mtcgjx34N@[10.1.128.10]:

> Du bhøver ikke at smide menufonts ud. Du skal blot navngive det
> anderledes så det loader før ATM (Lav f.esk. et mellemrum mellem
> bølgestregen og navnet)
>
> Stig

> www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk
F A N T A S T I S K - tænk, hvor bli'r jeg klog Š!

Fra : N/A

Dato : 28-10-01 13:32

Fra : Pernille & Peter

Dato : 28-10-01 13:32

Super - ud med kontrolpanelet "Menufonts" og jeg printer løs.

Tak
Peter

d. 08/10/01 19:58 skrev Simon T på simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk i
artiklen 1f0z60a.llbgjsm25lboN%simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk: