world book serial
Fra : Studio Smalbro

Dato : 07-10-01 12:19

Jeg vil installere World Book på min datters Imac. World Book kom ganske
vist med Imac'en, men jeg har ikke været i stand til at finde et serial til
den.
Er der nogen der ligger inde med et? Det er til version 1.
Kh
Bjørn

Fra : Thøger

Dato : 08-10-01 11:05

in article 3bc0383a$0$51372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Studio Smalbro
at studio@smalbro.dk wrote on 07/10/01 13:19:

> [...]
> den.
> Er der nogen der ligger inde med et? Det er til version 1.

Det står bag på den papirslomme cden kom i!

/Thøger