musikkartotek???
Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-10-01 20:14

Hejsa NG

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en liste over mine mp3 sange, men...

Er den eneste løsning at sidde og skrive alle titlerne ind manuelt i fx
excel eller er det muligt på en eller anden måde eller med et lille fiks
program bare at kopiere alle titlerne ude fra stifinder og ind i fx
tekstbehandlingsprogram, så der fremkommer en liste over alle titlerne.

På forhånd tak

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 05-10-01 21:52

Michael Sørensen skrev i news:3bbe0626$0$4791$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> [...]
> program bare at kopiere alle titlerne ude fra stifinder og ind i fx
> tekstbehandlingsprogram, så der fremkommer en liste over alle titlerne.

Der findes et hav af forskellige mp3 organizers.
(http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=%22mp3+organizer%22)

De fleste af dem kan eksportere playlists eller txtfiler som du så kan bruge
i Excel hvis du vil. Den helt store fordel ved mange organizers er deres
nemme måde at redigere ID tags på.

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net