Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af mine billeder
Fra : René Hansen

Dato : 07-01-01 13:03

Hej NG

Jeg håber at der er et par stykker eller 3 der gider kigge forbi
nedenstående link for at se mine billeder (og komme med kritik og hjælp til
forbedringer).
Jeg var så heldig at jeg fik et Canon G1 med Speedlite 420Ex i julegave og
er nu begyndt at "lege" lidt med det!

Jeg har ikke fået lavet min egen hjemmeside (endnu) og har derfor været
nødsaget til at oploadde billederne her :

http://community.webshots.com/user/reha36

Jeg håber dér er nogle af Jer mere erfarne der gider tage sig tid til et kig
forbi.
Kritikken kan leveres hér eller eventuel direkte til mig via email.

Hilsen

René Hansen, Næstved

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-01-01 14:12

On Sun, 7 Jan 2001 13:03:19 +0100, "René Hansen"
<reha@post3sletdette.tele.dk> wrote:

>Kritikken kan leveres hér eller eventuel direkte til mig via email.

Nej da, det skal leveres her, da vi jo alle kan lære af diverse
kritikere. Jeg har kigget på dine aftenbilleder, og synes de er lige
lovligt statiske. Det fede ved at køre med lange lukkertider er jo, at
man kan "male" med bilernes lygter, når de farer forbi. Det kan være
svært ved en banegård, men på den anden side, hvad er der egentligt
interessant ved at glo på en banegård?

Personligt har jeg fået nogle fine resultater ud af at tage ud og
fotografere inden det bliver helt mørkt. Altså når der stadig er lidt
lys på himmelen. Så får du konturerne af husenes tage med, og du har
ikke en helt sort flade på halvdelen af billedet. Især dias bliver
flot på denne måde.

Dine familiebilleder synes jeg ikke jeg har nogen kommentarer til.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 07-01-01 14:12

"René Hansen" <reha@post3sletdette.tele.dk> wrote in message

> Jeg var så heldig at jeg fik et Canon G1 med Speedlite 420Ex i julegave og
> er nu begyndt at "lege" lidt med det!

Huha da - der er store julegaver i jeres hus

> Jeg har ikke fået lavet min egen hjemmeside (endnu) og har derfor været
> nødsaget til at oploadde billederne her :
>
> http://community.webshots.com/user/reha36

Spændende nat-billeder

1) Jeg synes det er ærgerligt du ikke lader billederne være i deres
originale opløsning.

2) Jeg synes du hellere skulle tage at oprette en konto ved fx. www.nbci.com
(har selv nogle familiebilleder på http://members.nbci.com/rexgloriadk/)-
der er ubegrænset plads, du kan uploade via ftp osv - alt i alt en rigtigt
god måde både at præsentere billederne med lidt mere kunstnerisk frihed og
at håndtere dag-til-dag backup på - når så der er ved at være en lidt større
portion kan man putte dem på CD-rom. Forslaget er naturligvis ikke godt,
hvis man ikke har en god internetadgang - eller hvis man er god til at
dag-til-dag backuppe på CD-ROM alligevel.

3) Og ellers vil jeg da bare ønske dig happy knipsing derudaf

mvh Steffen,
Jobsøgende datamatiker - http://www.steffenpoulsen.com/cv/