Nogen der ved hvilkent musik verdensholdet~
Fra : Michael Jensen

Dato : 02-10-01 13:56

Hejsa

Der skulle vel ikke være nogen der ved hvad de forskellige stykker musik
hedder som verdenssholdene har brugt gennem tiden.

Jeg er specielt interesseret i musikken fra holdet 97/98. Der var en der lød
som:
"Picture peolpe deep in love around the world yearh it's gonna be big time"

Herrene havde vist også et nummer der hed "Breathe"

Hvis der var nogen der kunne henvise til kunster og titel så ville det være
kanont

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 02-10-01 23:24

"Michael Jensen" <michael@ogj.dk> wrote in message
> [...]
>
> Herrene havde vist også et nummer der hed "Breathe"
>
> Hvis der var nogen der kunne henvise til kunster og titel så ville det

Mange af deres numre, bl.a. andet "breathe" er specielt komponeret til / i
samarbejde med instruktørerne. Jeg kan dog ikke lige huske af hvem.
Jeg har ikke selv numrene, men kender godt flere af dem.
Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til DGI (Danske Gymnastik og
Idrætsforeninger), de kan garanteret oplyse om kunstnere mm.
kig ind på www.dgi.dk for nærmere information omkring DGI, og på
www.dgi.dk/verdensholdet for at få mere at vide om verdensholdene.

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-10-01 19:50

"Søren Hjelholt" <hjelholt@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til DGI (Danske Gymnastik og
> Idrætsforeninger), de kan garanteret oplyse om kunstnere mm.

Der står nu ikke så meget på de sider så jeg fik lige fat i den Lone
Christiansen (leder for verdensholdet 96/97) og hun vidste da noget om
musikken.

De sange jeg ledte efter skulle være:

Massive Attack - Breathing
Right Said Fred - Big Time

Hvis det har nogen interesse kan jeg også nævne at de bl.a. brugte musik fra
filmene "Den Attende" og "The Saint" samt fra plader med "Vangelis",
"Acoustic Alchemy", "Sounds of Blackness" og fra en plade med navnet "The
music of Grand Canyon".

--
Med venlig Hilsen

Michael

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 10-10-01 23:08

Hello !! I hvertfald har R.E.M. lavet en fed sang der hedder "Breathe"...
måske er det den ??
Michael Jensen <michael@ogj.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pcdga$fdk$1@sunsite.dk...