Ang. salg af akvarie
Fra : Martin

Dato : 01-10-01 23:30

Hejsa!

Hvor kan det anbefales at sætte sit akvarie til salg.... Det skal helst gå lidt
hurtigt (hvornår skal det ikke det ), og markedsgruppen giver ikke det
store resultat, synes jeg...

Det er ikke sådan når man skal flytte og der pludselig bliver for lidt plads.

- Martin

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 01-10-01 23:33

prøv den blå avis gul og gratis du kan sætte på online. Detsuden er der
http://www.akvariebladet.dk der er sikkert også andre sidder du kan sætte på
hvis du søger efter dem.

Mvh Tina

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 02-10-01 06:16

"Martin" <knopfisk@[FJERN]vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt
> hurtigt (hvornår skal det ikke det ), og markedsgruppen giver ikke

Nu har jeg ikke lige lagt mærke til din annonce, men hvis responsen er for
lille er prisen nok for stor :(

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Tom Manczak

Dato : 03-10-01 10:41

> Nu har jeg ikke lige lagt mærke til din annonce, men hvis responsen er
for
> lille er prisen nok for stor :(

Jep det har du ret i. Efter min opfattelse er akvarier noget som meget
hurtigt mister værdi, lidt ala EDB udstyr, selv om det er ret nyt. Kig
på Den Blå avis for at få indtryk af priserne.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734