form
Fra : henrik@woer.dk

Dato : 01-10-01 20:58

Når jeg laver f.eks. en jumpmenu i DW 4.0 har jeg altid et frygtelig bøvl
med selve formen. Jeg kan ikke rigtig define den præcise størrelse. Hvordan
kan man definere den præcice størrelse for en form ?

Henrik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-10-01 08:30

<henrik@woer.dk> wrote in message
> [...]
Hvordan
> kan man definere den præcice størrelse for en form ?

For en form? mener du ikke en select box?

Du kan gøre sådan her:

<select style="width: 100px;">
<option ...>...</option>
<option ...>...</option>
<option ...>...</option>
</select>

--
Jakob Andersen
"No matter how great and destructive your problems may seem now, remember,