Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bæltetaske eller rygsæk til kameraet?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 05-12-00 20:24

Jeg er på udkig efter en kamerataske der skal kunne holde Canon EOS 50 med
28-105 samt en ekstra zoomlinse samt film og småting, og har derfor et par
spørgsmål.

*Er det holdbart at bruge en taske der sidder med bælte rundt om livet,
såsom fx LowePro Topload eller Nova 1 serien? Min bange anelse er, at
udstyret hurtigt bliver uhandy at rende rundt med..

*Hvis det skal være rygsæk og ikke bæltemonteret, så overvejer jeg at købe
en helt almindelig rygsæk (Haglöfs, North Face eller lign.) og "montere"
noget holdesystem - sådan en form for indvendig Toploader...Er der nogen der
har erfaringer med hvordan det kan gøres / ikke skal gøres?

Jeg smutter ned og tester tasker her een af dagene, men ville lige høre
jeres erfaringer..

På forhånd tak!

Kenneth

Fra : mads knudsen

Dato : 06-12-00 09:37

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> wrote in
message news:90jfcv$c5p$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
er, at
> udstyret hurtigt bliver uhandy at rende rundt med..

Jeg bruger selv Off Road. Jeg synes det er en fordel at have det
om livet, hellere det end på ryggen. Off Road har en skulderstrap,
hvilket gør at den kan bæres som skuldertaske og at man kan bære
tasken mens man skifter linse/film/filter.

Mvh Mads