10.1 update - hvilke 10'ere virker den på?
Fra : Franz Berliner

Dato : 30-09-01 04:04

Beklager hvis spørgsmålet har været oppe at vende før.

Hvilke versioner af OS X virker 10.1 updaten på? Er det kun på
international eller virker den også hvis der er installeret fra den
version der følger med danske maskiner, men med engelsk som valgt sprog?

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-09-01 18:34

Franz Berliner <mimer@iname.com> wrote:

> [...]
> international eller virker den også hvis der er installeret fra den
> version der følger med danske maskiner, men med engelsk som valgt sprog?

Den virker kun på Tier 1 OS X'ere (altså dem uden dansk sprog). Den
"danske" OS X kommer om ca. 1 måneds tid.

--
René

Fra : Franz Berliner

Dato : 30-09-01 21:18

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Den virker kun på Tier 1 OS X'ere (altså dem uden dansk sprog). Den
> "danske" OS X kommer om ca. 1 måneds tid.

hmm, øv, det var det jeg frygtede - er der nogle der vil bytte en uden
dansk sprog for en dansk?
Jeg bad ellers Computerstore om en iBook med dansk tastatur og int.
system, men det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre uden irriterende
lang ventetid.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-09-01 23:06

> [...]

> Jeg bad ellers Computerstore om en iBook med dansk tastatur og int.
> system, men det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre uden irriterende

Det er irriterende og derfor bruger jeg også Tier 1 udgaven. Hvis Apple
sørger for, at der ikke går mere end 1 måned, så synes jeg dog ikke, at
det er så slemt. Hvis alle opdateringer bliver oversat med den
hastighed, skal det nok gå, men det er jo også langt fra tilfældet med
Mac OS <10, så det bliver spændende at se.

--
René