Depeche Mode i parken
Fra : .Kody

Dato : 28-09-01 09:03

Jeg så lige at der er lavet 2-3 forskellige bootleg live optagelser fra
parken.
Udemærket kvalitet.

Tak for det, herligt at genhøre DM !!!!

..Kody

Fra : Brian Haagh

Dato : 28-09-01 11:18

Hey .Kody,
Har du et link til dem ???

Thanx - Brian/

Fra : .Kody

Dato : 28-09-01 11:52

"Brian Haagh" <haagh@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hey .Kody,
> Har du et link til dem ???

Uploadet af Martin og Daniel :

www.myplay.com

email: dm@parken.dk
password: depeche

man skal have lidt tålmodighed, med det er det værd

..Kody

Fra : Brian Haagh

Dato : 28-09-01 13:10

Virker desværre ikke - :
"
Invalid Login.

Your account has been closed, due to a violation of the House Rules"

> [...]
>
> email: dm@parken.dk
> password: depeche
>
> man skal have lidt tålmodighed, med det er det værd

begin 666 clr.gif
M1TE&.#EA`0`!`)$``,# P ```/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("
$1 $`.P``
`
end

Fra : Moller

Dato : 28-09-01 14:58

On Fri, 28 Sep 2001 10:02:53 +0200, ".Kody" <mgs72@mailme.dk> wrote:

>Jeg så lige at der er lavet 2-3 forskellige bootleg live optagelser fra
> [...]
Ja jeg er også lidt skuffet. Er der nogen der kan poste dem, eller har
en FTP hvor man kan hentet dem?

Hilsen Moller ICQ111495784

Fra : .Kody

Dato : 28-09-01 17:18

Prøv evt. på Kazaa

..Kody

Fra : .Kody

Dato : 28-09-01 17:59

Hej allesammen jeg har oprettet en FTP med koncerten, men den kører kun
iaften/nat, så skynd jer.
Max 2 users

..Kody

kody.adsl.dk
login : depeche
pass : exciter

Fra : Dennis

Dato : 28-09-01 22:10

".Kody" <mgs72@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen jeg har oprettet en FTP med koncerten, men den kører kun
> iaften/nat, så skynd jer.
> Max 2 users
> kody.adsl.dk
> login : depeche
> pass : exciter

mirrors anyone?

/Dennis

Fra : Jakob Hansen

Dato : 02-10-01 13:43

On Fri, 28 Sep 2001 18:59:23 +0200, ".Kody" <mgs72@mailme.dk> wrote:

>Hej allesammen jeg har oprettet en FTP med koncerten,

Haløjsa, jeg var lige ved at glemme at sige pænt tak!!! Det er jo enda
i en ok kvalitet! Hvad har du brugt til at optage? Og hvor stod du?

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-10-01 21:22

On Fri, 28 Sep 2001 18:59:23 +0200, ".Kody" <mgs72@mailme.dk> wrote:

>Hej allesammen jeg har oprettet en FTP med koncerten, men den kører kun
> [...]
Jeg var desværre ikke i stand til at få fat i den, da den var oppe på
FTP'en.
Er der nogen mulighed for at få en kopi af den?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Moller

Dato : 02-10-01 21:38

Jeg vil også meget gerne have den.

Hilsen Moller ICQ 111495784

Fra : sune vuorela

Dato : 28-09-01 23:50

On Fri, 28 Sep 2001 10:02:53 +0200, ".Kody" <mgs72@mailme.dk> wrote:

>Jeg så lige at der er lavet 2-3 forskellige bootleg live optagelser fra
>parken.
>Udemærket kvalitet.
Er der nogle der har en ikke-mp3baseret bootleg? Så er jeg
interesseret.....

Har selv lidt af hvert

--
sune
boots.pusling.com - som trænger til en kraftig opdatering