Nyt akvarium?
Fra : Finn Jensen

Dato : 27-09-01 14:20

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig et større akvarium men har ikke rigtig en idé med
hensyn til størrelsen.
Hvilken størrelse kan anbefales?. Jeg påtænker at have fisk som Perle Gurami
vel 8-10 styk samt 8-10 panser maller. Måske 4-6 scalare. Men hovedvægten
skal være Perle Guramier så er det bedst at undlade Scalarene hvis jeg vil
gøre mig et lille håb om yngel fra Perle Guramierne?.

Er der nogle pæne akvarier på markedet p.t. eller er det stadig de lidt
kedelige aquastabil med 4 tynde ben?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Inga Jensen

Dato : 27-09-01 22:23

Hej
Jeg ved at Dyfo Dyrecenter i Århus sælger et enormt flot et med underskab i
sort og bøgelåger, akvariet er med bøgekanter, heldækkende amatur med
finesser, indvendig pumpe der er skjult sammen med varmelegemet, i skabet
under er der hylder i midten og i hver side låger til f.eks. udvendig pumpe,
kan ikke lige huske str. på det, det er et tysk fabrikat og koster herhjemme
2500 kr hvilket må siges at være billigt for så flot et møbel.
MVH. Inga Kryger Jensen

Fra : rosenkilde

Dato : 28-09-01 09:36

"Inga Jensen" skrev d. 27-09-01 22:23 dette indlæg :
> [...]
Perle
> Gurami

> hej det akvarie der er på tale er et juwel model rio 180 med varme,
filter og rør det ved jeg for jeg købte et i går. Det er et special
tilbud der kun gælder i kort tid.

mvh

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Finn Jensen

Dato : 28-09-01 09:38

"rosenkilde" <rosenkilde.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> filter og rør det ved jeg for jeg købte et i går. Det er et special
> tilbud der kun gælder i kort tid.

Jeg har set det omtalte akvarium hos min fiskepusher men kr. 3148,- lyder
også af meget .

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : neon

Dato : 28-09-01 12:54

"Finn Jensen" skrev d. 27-09-01 14:20 dette indlæg :
> [...]
> gøre mig et lille håb om yngel fra Perle Guramierne?.
>
> Er der nogle pæne akvarier på markedet p.t. eller er det stadig de

Hej

Prøv at gå ind på www.zoozity.dk under fisk/akvarier. Der kan du finde
forskellige typer akvarier fra bla. Akvastabil, Juwel & Aquael(vistnok
en polsk producent).

mvh.

Martin

http://www.kandu.dk/