tryk på billede skal ændre tekst i tabelfe~
Fra : snotboble

Dato : 27-09-01 12:46

HTML/JSP siden består af en tabel med én række bestående af to
felter, hvor der i det ene felt er nogle billeder der er sat
sammen til at se ud som ét billede.

I feltet til højre for står der pt. ikke noget. Meningen er så at
når man klikker på et af billederne til venste skal der i feltet
til højre fremkomme en tekst som er defineret i HTML med
skrifttype osv. Teksten ligger i en fil for sig selv kaldet
tekst1.html. Ligeledes findes der en tilsvarende tekst2.html.
Jeg ville gerne bruge jsp's <%include file%> som virker fint hvis
det ikke skal være på et event som onClick.
include laver jeg jo bare nede hvor jeg har defineret tabellen,
men jeg kan ikke finde ud af det hvis det først skal være når man
klikker på et billede at det skal fremkomme.

jeg kan ikke finde ud af om man i en javascript function kan
indsætte jsp-koden for include??

venlig hilsen snotboble

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne