Firmware,- har nogen prøvet den nye
Fra : Per Madsen

Dato : 27-09-01 01:03

Hej
Jeg hørte på MediaMac, at der er kommet ny firmware til iMac, Cube etc.
Inden jeg installerer ville jeg lige høre jer, om der er nogen der har
installeret den nye, og om I har haft problemer hermed (underlig adfærd
(mac'en altså etc.)

Per

Fra : Karl Antz

Dato : 27-09-01 08:26

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> Inden jeg installerer ville jeg lige høre jer, om der er nogen der har
> installeret den nye, og om I har haft problemer hermed (underlig adfærd

G4 - har installeret den uden problemer. Men jeg har hørt noget om at
man _skal_ køre 9.2.1 - under 9.1 kan det give kvababbelser med at lyden
ikke makker ret, se nærmere på macfixit.

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4, 1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-09-01 17:03

> [...]

> Inden jeg installerer ville jeg lige høre jer, om der er nogen der har
> installeret den nye, og om I har haft problemer hermed (underlig adfærd

Har installeret iMac-waren: Ingen problemer på OS 9.2.1 DK.

mvh.
Kaj.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-09-01 17:13

> [...]

> Inden jeg installerer ville jeg lige høre jer, om der er nogen der har
> installeret den nye, og om I har haft problemer hermed (underlig adfærd

Jeg har installeret imac-waren. Ingen problemer.
Men i flg macfixit har Apple har trukket G4 AGP versionen tilbage uden
nærmere forklaring!

mvh.
Kaj.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-09-01 17:43

> [...]

> Inden jeg installerer ville jeg lige høre jer, om der er nogen der har
> installeret den nye, og om I har haft problemer hermed (underlig adfærd

Installeret på 400 mhz DV iMac, ingen probs

/thomas
--
Some stupid statement ;)

Fra : Per Madsen

Dato : 27-09-01 20:19

in article 1f0dtn7.ie76b8jr3z2eN%t@garbage.dk, Thomas von Hassel at
t@garbage.dk wrote on 27/09/01 17:42:

> Installeret på 400 mhz DV iMac, ingen probs
>
> /thomas

Så burde det vel ikke være et problem at installere den på en 333 mHz iMac
med MacOS 9.1 DK eller...

Per

Fra : Thøger

Dato : 27-09-01 19:49

jeps ingen problemer den kører fint nok...
--
Thøger Terp
Brutus lad den kniv ligge! jeg ved ikke hvad der stikker dig...

Fra : Richard Nees

Dato : 27-09-01 20:30

"Per Madsen" <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote in message
> in article 1f0dtn7.ie76b8jr3z2eN%t@garbage.dk, Thomas von Hassel at

> Så burde det vel ikke være et problem at installere den på en 333 mHz iMac
> med MacOS 9.1 DK eller...
>
> Per

Jo

Firmware opdateringen (4.1.9f1) er beregnet til iMacs med slot-loading
CD/DVD-drev.
<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=342&db=mac>

/Richard Nees

Fra : Per Madsen

Dato : 27-09-01 23:43

in article D8Js7.116$O%4.3968474122@news.euroconnect.net, Richard Nees at
nospam@absolutlynospam.com wrote on 27/09/01 20:29:

> Jo
>
> Firmware opdateringen (4.1.9f1) er beregnet til iMacs med slot-loading
> [...]
Ups,-så må jeg hellere lade være!
Tak for responsen.

Per

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-09-01 20:52

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Så burde det vel ikke være et problem at installere den på en 333 mHz iMac
> med MacOS 9.1 DK eller...

det er ikke den rette firware til en 333'er! forhåbenlig kan det ikke
lade sig gøre.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Glenn

Dato : 27-09-01 21:35

> [...]

> Inden jeg installerer ville jeg lige høre jer, om der er nogen der har
> installeret den nye, og om I har haft problemer hermed (underlig adfærd

Installeret på 600 mhz SE iMac, ingen probs

Glenn