Outlook og mac.com-konto
Fra : Pernille & Peter

Dato : 26-09-01 08:53

Hejsa

Hvordan sætter jeg Outlook Express op således at jeg kan sende/reply'e mails
fra min mac.com konto? Jeg får fejlmeddelelser hver gang:

FEJL:
Der kan ikke sendes post til kontoen "Peter Theglev".
FORKLARING:
delivery not allowed, try authenticating

Skal jeg ikke have smtp.mac.com som udgående mailserver?

Peter

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 26-09-01 09:12

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> [...]
> FORKLARING:
> delivery not allowed, try authenticating
>
> Skal jeg ikke have smtp.mac.com som udgående mailserver?

Jo.

Du skal blot huske at slå authentication til. Lige under punktet med
smtp adressen i din konto er der en advanced options knap. Sæt hak ved
authentication og brug samme indstilling som ved afhentning af post.

--
MVH Nicolai Brandt

Under 1 minut er mere end 2 minutter. K-E. Roldborg

Fra : Zorilla

Dato : 26-09-01 11:47

Hvis du i forvejen har en anden udbyder kan du også benytte denne smtp post
server til levering.

mvh
Peter

Fra : Jesper

Dato : 26-09-01 14:59

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Hvis du i forvejen har en anden udbyder kan du også benytte denne smtp post
> server til levering.
>
> mvh
> Peter

Under forudsætming af at udbyderen tillader forsendelse af mails fra sin
SMTP server der ikke har en gyldig adresse hos udbyderen som
afsenderadresse.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,