Lidt REM live
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-09-01 20:38

http://www.remhq.com/html/news/dispatch/sep_13_01i.html

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Lauridsen

Dato : 22-09-01 23:08

Nogen der har noget lignende med Sting ?

Mvh.
Lars

Fra : Flemming Jensen

Dato : 24-09-01 14:06

Nogen der har noget liggende med Kashmir... ??

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Henrik Boegh

Dato : 24-09-01 20:45

Flemming Jensen told the rest of dk.kultur.musik:

> Nogen der har noget liggende med Kashmir... ??

Eftersom du ikke har fået nogen repons på de to andre indlæg du har skrevet
vedrørende dette inden for de sidste 10 dage tillader jeg mig at tvivle....

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 24-09-01 21:15

"Henrik Boegh" <henrik@boegh.X_net> skrev i en meddelelse
> [...]
skrevet
> vedrørende dette inden for de sidste 10 dage tillader jeg mig at

Men det kunne da være hyggeligt hvis der var nogen der bankede en ftp op til
livekoncerter med danske bands, så ville der sikkert også komme noget
kashmir....

/Troels

Fra : Lauridsen

Dato : 25-09-01 06:51

Hej
Jeg vil da gerne lægge ftpserver til, hvis der er nogen der lægger inde med
koncerterne ?
Min linje er en 1024/512, så det kunne måske godt gå ?
Nogen der er interesseret ?

Mvh.
Lars

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 25-09-01 15:12

Hey...

Seriøst man kan godt hører at i ikke er vandt til at færdtes i kashmir
kredse...
Der er ingen der vil give Kashmir bootleg gratis væk...
De vil alle sammen kun bytte osv...

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 25-09-01 15:48

> Seriøst man kan godt hører at i ikke er vandt til at færdtes i kashmir
> kredse...
> Der er ingen der vil give Kashmir bootleg gratis væk...
> De vil alle sammen kun bytte osv...

Så er det fordi Kashmir-fans er nogle "hoved" (jeg selv kashmir-fan, dog
ikke fanatisk samler).
Hvis du nu oploader et bootleg og downloader et andet, så har du vel heller
ikke givet det væk. Det kan godt være at der er flere end en der downloader
de bootleg, men det er vel kun godt er der er flere der kan få glæde af det.
Til gengæld kan det jo så være du downloade et andet bootleg, som du ikke
har "givet" noget for, og så går det jo lige op.

Alternativt kunne man jo lave det som en slags socierty, hvor folk
forpligter sig til at uploade en koncert feks. en gang om måneden, for ikke
at blive smidt ud. Jeg ved ikke om en måned er passende, men det kan vi jo
finde ud af hvis der er nogen der er med på ideen. Jeg er, selv om jeg ikke
har så mange danske bootlegs....

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-09-01 16:16

"Troels Lund Laursen" <tllund@hotmail.com> wrote in message
> Så er det fordi Kashmir-fans er nogle "hoved"

Umiddelbart er "selviske fænakker" mere passende.

> (jeg selv kashmir-fan, dog
> ikke fanatisk samler).

Fan er nok så meget sagt, men jeg har længe været glad for deres musik,
selvom jeg ikke længere er så vild med "den gode leif"

> [...]
> Til gengæld kan det jo så være du downloade et andet bootleg, som du ikke
> har "givet" noget for, og så går det jo lige op.

Ja, deling er vejen frem. Det andet er noget pjat.

> [...]
> at blive smidt ud. Jeg ved ikke om en måned er passende, men det kan vi jo
> finde ud af hvis der er nogen der er med på ideen. Jeg er, selv om jeg

Ideen med et "society" lyder som en ganske fin ide, men hvorfor ikke bare
smide nogle sager på dk.binaer.musik fra tid til anden? Hvis der er nogen
musikalsk kvalitet i bootlegs'ene kan man da lige så godt dele dem ud til
masserne.

/Nikolaj
- der gerne vil se lidt nærmere på disse famøse bootlegs, men ikke ligger
inde med andet end diverse sager optaget fra P3 og derfor ikke er så vild
med bytte-princippet :)

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 25-09-01 16:36

> Umiddelbart er "selviske fænakker" mere passende.

Ja, det var nok ca. det ja mente, men man skal nok også passe på at skærer
alle kashmir-samlerne over en kam...

> [...]
> musikalsk kvalitet i bootlegs'ene kan man da lige så godt dele dem ud til

dk.binaer.musik er sikkert fin nok, men jeg er bare ikke så vild med at
bytte store filer gennem nyhedsgrupper. jeg synes altid der mangler en del
af en fil eller også mangler der en del af sang 7 eller også er der noget
andet i vejen. Derfor tiltaler en ftp-server mig mere. Så kan koncert også
blive liggende længere tid end i hyhedsgruppe....

>- der gerne vil se lidt nærmere på disse famøse bootlegs, men ikke ligger
>inde med andet end diverse sager optaget fra P3 og derfor ikke er så vild
>med bytte-princippet :)

P3-koncerter er vel også i orden selv om de ikke altid er komplette. Det
eneste problem er vel hvis man får p3 på nakken, men der er bootlegs vel
allerede et lidt muldent område, selvom alle bootlegs selvfølgelig ikke er
ulovlige....

/Troels