Hush - If I was
Fra : Michael Jensen

Dato : 22-09-01 17:31

Hejsa

Nu har jeg tævet hele internettet igennem med google og kvasir uden at
kunne opstøve teksten eller akkorderne til denne sang uden held og så
tænkte jeg lige at der måske var nogen der lå inde med dem og lige havde
lyst til at poste dem her.

--
Michael Jensen
www.gamleelever.dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-09-01 02:17

"Michael Jensen" <michael@ogj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne opstøve teksten eller akkorderne til denne sang uden held og så
> tænkte jeg lige at der måske var nogen der lå inde med dem og lige havde

Hej
Øv..den er svær.........vi kunne heller ikke finde den....mmmennnn
Kan du ikke bare maile dem selv og spørge? ...tjek www.hush.no

--
Best regards
Anette & Soeren Faarborg

Fra : Michael Jensen

Dato : 24-09-01 13:57

"Flying Hotdogs" <info@flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hej
> Øv..den er svær.........vi kunne heller ikke finde den....mmmennnn

Jeg tror det er de "forkerte" HUSH du har fundet. Dem jeg tænkte på var
http://www.hush.dk , men jeg prøver lige at skrive til dem alligevel.

--
Hilsen Michael

Fra : hushmann

Dato : 13-11-01 20:34

Hej Michael
Jeg stødte tilfældigvis ind i dit indlæg og kan hjælpe dig med
akkorderne til "IfI Was" med Hush.
Du kan skrive til Hush på hush@hush eller hushmail@post.tele.dk
Siden er under opbygning men det skulle virke.
Hvis du sender mig en mail via hjemmesiden, skal jeg nok sende dig
akkorderne.
Venlig hilsen Michael Hartmann(HUSH)

http://www.kandu.dk/