hjææææælpppp
Fra : kim larsen

Dato : 22-09-01 13:36

jeg mangler mere musik i samlingen hvad vil du foreslå søger i blues /rock
og jazz/funk
gerne med en hæs stemme
ps fuck bin laden

Fra : Christian Joergensen

Dato : 22-09-01 14:12

kim larsen <lrsc@po.dia.dk> wrote:

> jeg mangler mere musik i samlingen hvad vil du foreslå søger i blues /rock
> og jazz/funk

Ridin' Thumb er ret fede (jazz/funk/rap)

--
Christian Jørgensen / Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk /

Fra : Tue Linder

Dato : 22-09-01 14:56

Christian Joergensen <mail@phpguru.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1297125.nSLrrxZGH8@flaf...

> Jeg foretrækker John Lee Hooker hvad angår blues.
Mange idag spiller bedre slideguitar,men ingen kan få de små hår til
at rejse sig som ham,syntes jeg.
og Tom Waits som denne blanding af pop og Jazz(Mest hans tidlige værker).

> --
> Use the source,Luke
Use the sauce,Luke

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-09-01 13:50

"kim larsen" <lrsc@po.dia.dk> wrote in message
> jeg mangler mere musik i samlingen hvad vil du foreslå søger i blues /rock

Bill Perry er vejen frem. Den nyeste plade er vist overvejende old-school
blues med en ordentlig spand cross-over, men Greycourt Lightning er lige
pladen du leder efter. Og så synger han som en gang tømmermænd fra helvede
(på den fede måde :)

> og jazz/funk

Tjah, Maceo Parker (mest kendt som "kapelmester" for James Brown) er ikke så
ringe endda. En velassorteret pladeforretning har nok et par af hans plader.
De gamle er vist de mest jazzede.

Hvis man må foreslå noget blues/jazz/rock vil jeg foreslå Cassandra Wilson,
især pladen new moon daughter, hvor bl.a. en række rock-klassikere kommer
under kærlig behandling, men der også bliver hevet nogle blues-standarder
frem.

God fornøjelse.

/Nikolaj

Fra : toydri

Dato : 22-09-01 14:24

blues/rock og hæs stemme.......den nye fra Bob Dylan "Love & Theft" vil da
dække det behov. At den så er et masterpiece gør det jo ikke værre....