Javascript og noget onpageleave
Fra : Spectrum Holgoraphic~

Dato : 22-09-01 13:14

Er der nogle her der kan hjælpe mig med følg. problem?

Jeg har en side skrevet primært i ASP, med en admin del.
Når man så forlader den side vil jeg have koden "<% session.abandon %>"
(uden "") udført.
Kan det lade sig gøre?
Hvis ja, hvordan (helst med javascript)?

--
/Spectrum Holographica
-Hvorfor skal jeg dukke mig?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-09-01 13:25

"Spectrum Holgoraphica" <NFX@mail.dk> wrote in message
> [...]
> (uden "") udført.
> Kan det lade sig gøre?
> Hvis ja, hvordan (helst med javascript)?

Du kan ikke gøre det på en 100% sikker måde, jeg vil istedet anbefale dig at
sætte din Session Timeout ned.

--
Jakob Andersen
"No matter how great and destructive your problems may seem now, remember,