Hvordan fjerner man gul farve?
Fra : Niels Nielsen

Dato : 21-09-01 20:53

Hvordan fjerner man gul farve fra gammel Mac?

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-09-01 21:26

In article <%UMq7.8276$lk7.145799@news.get2net.dk>,
"Niels Nielsen" <nielsnielsen@hotmail.com> wrote:

> Hvordan fjerner man gul farve fra gammel Mac?

Vinylrens.

Sulfo er også udemærket.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 22-09-01 08:59

> Vinylrens.
>
> Sulfo er også udemærket.

Jeg troede, at det var plastiken der tog imod sollys og derfor blev
misfarvet uden mulighed for rengøring. Ja man lærer jo lidt hver dag

/Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-09-01 11:52

In article <1f04rn4.jgdyyy1oe11tsN%mb@talent.dk>,
mb@talent.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> Jeg troede, at det var plastiken der tog imod sollys og derfor blev
> misfarvet uden mulighed for rengøring. Ja man lærer jo lidt hver dag

Hvis det er pga ældning, må man tage kreftigere midler i brug, men
oftest er den gule farve nikotin osv.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Niels Nielsen

Dato : 24-09-01 00:36

Jeg så engang en artikel om det på lowendmac, med et eller andet genialt...
Men jeg kan ikke finde det, jeg har prøvet vinyl rens og sulfo.