Vindue størrelse I Netscape 6.1
Fra : Tina H.

Dato : 20-09-01 17:20

Hej NG

Efter et besøg på et website, som havde en masse popup vinduer I fuld skærm
størrelse, kan jeg nu ikke selv bestemme størrelsen på vinduet.

Netscape åbner nu vinduet I fuld skærm størrelse hver gang. Det er skide
irriterende, for at sige det mildt.

Er der en måde hvor jeg kan lave det om. Jeg kan ikke umiddelbart se noget I
indstillingerne.

SUK!

Tina

Fra : J.C. Voss

Dato : 20-09-01 17:54

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Er der en måde hvor jeg kan lave det om. Jeg kan ikke umiddelbart se noget I
> indstillingerne.

Prøv at indstil vinduet til den størrelse du gerne vil have den og luk
derefter NN. Når du åbner den igen skulle den gerne kunne huske den
indstilling. Virker her (NN6.1@ 9.2.1DK).

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-09-01 17:48

In article <B7CFE3CA.794A%tvlyd@worldonline.dk>,
"Tina H." <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Er der en måde hvor jeg kan lave det om. Jeg kan ikke umiddelbart se noget I
> indstillingerne.

Lav vinduet i den størrelse du vil have det, quit programmet og start
igen, så skulle den være der.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Tina H.

Dato : 20-09-01 22:43

Hej Martin

Det har jeg prøvet, men det er samme problem. Så måske er der ingen anden
udvej end at håbe på at en ny installering og så krydse fingre.

hilsen

Tina

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-09-01 22:48

In article <B7D02F76.7A5A%tvlyd@worldonline.dk>,
"Tina H." <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Det har jeg prøvet, men det er samme problem. Så måske er der ingen anden
> udvej end at håbe på at en ny installering og så krydse fingre.

Du kan da prøve at trashe Netscapes preferencer først.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Tina H.

Dato : 21-09-01 20:36

> Du kan da prøve at trashe Netscapes preferencer først.

Jeg var nød til at geninstallere Netscape. Det virkede ikke efter jeg
slettede preferencer. Men klog af skade har jeg nu lavet en backup af
Mozilla mappen.

Tak for svarene.

hilsen

Tina