2 gb --> CD-ROM, hmmm?
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-09-01 16:21

Jeg har godt 2 gb (meget vigtige!) data (DV-film mm.) som jeg skal have
delt ud på flere cd'ere. Hvordan gør jeg det?

Jeg har forsøgt med ShrinkWrap, hvor jeg ved man har mulighed for at
vælge en fast størrelse på image'ne. Men det ender altid med en
fejlmeddelelse hvor der står noget i retning af at "destinationsdisken
ikke rummer plads nok" ... ?

Harddisken jeg gemmer image'ne på har masser af plads tilrådighed, men
det er som om ShrinkWrap ikke laver flere images!?

Findes der (gode) alternativer?

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Gunleik Groven

Dato : 20-09-01 17:53

> Findes der (gode) alternativer?

Stuffit dlx?

Burde kunne gjøre det e med en masse "partial" files.

"segments" heter det visstnok i StuffIt

Om du vil sparre en masse tid, behøver du ikke å kompromere filene, bare
samle dem i et arkiv og segmentere dette i valgt størrelse.

Lykke til!

Gunleik

--
http://www.insomnia-kulturproduksjoner.no

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-09-01 18:40

Gunleik Groven <gunleik@insomnia-kulturproduksjoner.no> wrote:

> [...]
>
> Om du vil sparre en masse tid, behøver du ikke å kompromere filene, bare
> samle dem i et arkiv og segmentere dette i valgt størrelse.

Tak - jeg fik heldigvis ShrinkWrap til at virke! Så nu kan jeg bare
brænde fire cd'ere med image'ne. Og det skulle forhåbentlig _ikke_ give
problemer! :)