WWW.MOTOSCOOTER.DA.RU
Fra : Christian Petersen

Dato : 19-09-01 11:55

Opdateret! besøg den nu..

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 19-09-01 15:52

Christian Petersen wrote:

> Opdateret! besøg den nu..

Gu vil jeg da ej - Mopedgallery er 117 gange bedre.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Mads Jensen

Dato : 19-09-01 22:31

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gu vil jeg da ej - Mopedgallery er 117 gange bedre.

> [...]

MotoScooter har et federe design !
Men MopedGallery opdateres rimelig ofte, og den har kanon mange besøgende.
Men man skal da være åben for nye scooter sider på nettet, MopedGallery skal
ikke være den eneste fede scooterside på nettet !

Mads

Fra : Thomas

Dato : 20-09-01 20:28

Mads Jensen wrote in message <9ob2t7$2erq$1@abnew01.sonofon.dk>...
>"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

Ja det er bare en skam at han er begyndt med at man skal oprettes som bruger
til forumet. Det gider jeg sku ikke man skal snart ha brugernevne til alt
paa nettet.

mvh. Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 20-09-01 22:07

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
bruger
> til forumet. Det gider jeg sku ikke man skal snart ha brugernevne til alt

Jeg synes at det er en god ting at man skal have brugernavn og adgangskode
til forummet, de beskytter mod mennesker der bare går ind og skriver et
eller andet gang lort.

Mads

Fra : RpR

Dato : 20-09-01 22:39

> Ja det er bare en skam at han er begyndt med at man skal oprettes som
bruger
> til forumet. Det gider jeg sku ikke man skal snart ha brugernevne til alt
> paa nettet.

Grunden til at man skal oprettes som bruger er netop som Mads siger at jeg
ikke gider ha' folk ind der bare skriver en gang juks, dem sletter jeg
simpelthen.
Det og så det fact at folk kan sende beskeder til hinanden, se hvem der er
online osv gør at det er meget mere praktisk på den her måde.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com