Cube kan ikke se printer
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-09-01 11:27

Jeg har et problem med en Cube, som ikke vil se den Canon BJC-6100
printer, som er sluttet til. Det har virket, men ejeren af Cuben har
byttet rundt på USB kablerne og nu vil den ikke printe.

Jeg har prøvet at afinstallere driveren og hente en ny, men det hjælper
ikke - i Chooser kan den slet ikke vælge USB.

Er der en måde man kan opdatere USB portene på ?

Jeg har prøvet at bytte rundt på ledningerne for at se om portene i
Cuben/skærm/keyboard virker og det gør de.

Jeg har købt et nyt USB kabel, men det har jeg dog ikke testet endnu.

Cube med OS 9.1 US, ADSL, fladskærm og de runde højttalere.

Any ideas ?

--
Ciao Jesper )

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-09-01 17:17

> Jeg har prøvet at bytte rundt på ledningerne for at se om portene i
> Cuben/skærm/keyboard virker og det gør de.

Du skal nok regne med, at en printer skal side direkte i Cuben.

Der er ikke en USB hub involveret, vel?

Alle USB udvidelser er vel aktive?

--
René

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-09-01 17:34

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Du skal nok regne med, at en printer skal side direkte i Cuben.

Den sidder direkte i Cuben.

> Der er ikke en USB hub involveret, vel?

Nej, højttalerne sidder også direkte i Cuben og keyboardet i skærmen.

> Alle USB udvidelser er vel aktive?

Det regner jeg med - problemet er at hun har pillet ved Cuben efter jeg
leverede den til hende.

Hvordan checker jeg om alle USB udvidelser er aktive ?

--
Ciao Jesper )

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-09-01 17:40

In article <1ezzvhb.1vgvck35jh186N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Hvordan checker jeg om alle USB udvidelser er aktive ?

Systemprofiler.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-09-01 17:57

> Systemprofiler.

Perfekt Martin det er vist også hun har rodet (

--
Ciao Jesper )

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-09-01 18:43

> Det regner jeg med - problemet er at hun har pillet ved Cuben efter jeg
> leverede den til hende.
>
> Hvordan checker jeg om alle USB udvidelser er aktive ?

Alt i Extensions-mappen med USB i navnet skal aktiveres (ikke
nødvendigvis altid - men lige nu for at teste) og så alt med Canon i
navnet. Det skal virke...

--
René